תוכן שיווקי

לקראת אירוע | העמקת שיתוף הפעולה הטכנולוגי-שיווקי בין התעשיות הגרמנית והישראלית

07/03/2012 17:01

ב-17 לאפריל, יממה לפני ערב יום השואה והגבורה, תקיים משלחת של חברות היי-טק ישראליות הפעילות בתחומי הוידיאו, שידור בשיתוף עם חברת הייעוץ Inline Sales הגרמנית ובחסות אנשים ומחשבים, פגישות עם אנשי מפתח בתעשייה המקומית במינכן. האירוע יכלול פורום מקצועי ולאחריו מפגשים אחד על אחד. במסגרת זו יפגשו החברות מישראל עם נציגי האופרטורים הסלולאריים המובילים וכן יצרני מכשירי כף יד, שחקנים בתחום שידורי לווין, כבלים ו-IPTV חברות מדיה וערוצי שידור ותוכן.

לדברי צבי חוה, מנהל מאגד הוידיאו הישראלי, הטכנולוגיה הישראלית לכיווץ וידאו ותמונות, שליחה ועריכת וידיאו היא מהמתקדמות בעולם ונולדה בין השאר מהצורך למתן פתרונות אבטחה מתקדמים, ניתוח עקיבה ושליחה של תרחישים ופעולות סביב מתקנים אותם יש למגן ו/או לבחון באופן רציף כנגד פעילויות זדוניות, בנוסף הכשרה מתקדמת שקיבלו צוותי פיתוח כבר בשלב הצבא, כל אלה יתכן שדחפו את התעשייה האזרחית לקידמת הבמה העולמית, בעיקר בכל הקשור לחדשנות ופיתוח טכנולוגיות מתקדמות בתחום.

לדברי דוד חוה, מנהל חברת היעוץ MIW, זהו אירוע שביעי במספר שאנו מקיימים במינכן בשנתיים האחרונות – דווקא המיתון העולמי המתמשך, חייב את החברות הבינוניות-גדולות באירופה לנסות ולשמר את כוחן, זו בדיוק ההזדמנות לה מיחלת התעשיה הישראלית המצטיינת בחדשנות, מעוף ואלפי חברות הייטק והזנק ישראליות שמסוגלות ורוצות לתת ערך מוסף לענקי השיווק ולמובילות השוק הגרמניות.

חברת היעוץ MIW מנהלת היום במינכן משרד יצוג פעיל שמטפל בהחדרת הפתרונות של החברות הישראליות למינכן ולגרמניה. דוד מוסיף ומציין את מעורבותה העמוקה של קבוצת אנשים ומחשבים, לטובת הצלחתם וקיומם הרציף של האירועים והפעילות בגרמניה. בנוסף מציין דוד את הסימבוליות בקיום אירוע על אדמת גרמניה, אירוע בו מציגים אנשי עסקים מישראל לשותפיהם ומקביליהם הגרמנים, יממה בלבד לפני ציון יום השואה והגבורה, והנסיון להשמיד את קיומו וזכרו של העם היהודי.

בין חברי המשלחת הישראלית ניתן לראות את מגוון הפתרונות שיצוגו באירוע:

אי.ויו.דיגיטל – החברה לוקחת פרסומות טלווזיה של המפרסמים הגדולים בארה"ב ומתאימה אותם לפירסום בוידאו באינטרנט ע"י הכנסת תכנים דינמיים

אייכה מערכות תקשורת –
יצרנית וספקית פתרונות בתחום התקשורת על גבי לווין. אייכה מציעה פתרונות שמשלבים קצבי העברה גבוהים ומחיר תחרותי וגמישות המאפשרת התרמת פתרונות לצרכי הלקוח. אייכה מערכות תקשורת מציעה פתרונות יחודיים להעברת וידאו על גבי רשתות IP לוויניות. הפתרונות כוללים המרת פורמטים (TRANS CODING), תימסורת וניטור (MONITORING) של תעבורת וידאו על גבי לווין.

3 ג'י ויז'ן מערכת ליצירה, ניהול, פענוח ושימוש בברקודים סלולאריים ע"י משתמשי קצה. הלקוח משתמש בשירות שלנו ליצירת קמפיין פרסומי המשתמש בברקודים ליצירת קשר אינטראקרטיבי בין מודעה מודפסת לבין תוכן או שירותי מובייל. משתמש הקצה מוזמן להתקין ולהשתמש בתכנה שלנו על הפלאפון שלו לסריקה עצמאית של הברקוד מהמודעה המודפסת ואינטראקציה נוספת עם המותג בפרסומת.

מוזיקולה – שירותי הפצת תוכן למפעילי כבלים, לווין, IPTV, סלולאר ואינטרנט.

פנורמה פרינט טכנולוגיות עיבוד חזותי בע'מ – בפנורמה מפתחים תהליכים לייצור איכותי של מוצרים לתחום המשולב של צילום ודפוס דיגיטלי, בה זמנית בפנורמה מייצרים את המוצרים האלה הנמכרים במקומות רבים בעולם.

וידאו אינפורם – מערכות לניתוח וידאו ותמונות בתחום הראיה הקוגניטיבית.

קומפדיה – משחקי מחשב , קורסים, ועולמות וירטואלים בתחום החינוך לילדים.

אבונאייר – מערכות וידאו אלחוטיות

אמימון – פיתוח ושיווק מוליכים למחצה המאפשרים שידור וידאו וקול אלחוטיים

פלימדיה – החברה פעילה בתחום הוידאו, העשרה של וידאו ע"י שכבות של מידע רלוונטי כגון כתוביות, פרסומות ומידע מעשיר. השירותים מסופקים גם עבור תוכן וידאו שנרכש בעבר (Video On Demand) וגם עבור שידורי וידאו חיים (זמן אמת – Live).

לפרטים נוספים ולרישום, ניתן לפנות לעפרה רקלין

אירועים קרובים