תוכן שיווקי

חגיגה מתוקה בלוג-און

כ-400 עובדי חברת לוג-און, בני זוגם, ספקים ולקוחות של החברה, חגגו את בואו של חג הפסח בערב מתוק, טעים ומהנה, שכלל את הופעתה של הקומיקאית, עדי אשכנזי

03/04/2012 14:16

מאת בן לביא

ההעדפה למתוק הינה כידוע העדפה מולדת, ובחברת לוג-און החליטו לספק לכ-400 עובדי החברה ובני זוגם, ספקים ולקוחות, חוויה בלתי מוגבלת של החטא הראשוני, אשר הוצע בשפע בשלל הדוכנים שנפרסו בהיכל התרבות של דרום השרון. אורחי האירוע הסתובבו בהתלהבות בין דוכני הגלידה לוופל הבלגי וחוזר חלילה, וברגע הנכון, כשהקהל היה כבר טעון כולו בכמות ראויה של פחמימות פשוטות ואנרגיות גבוהות, נפתחו דלתות האולם לקראת החלק המרכזי של הערב: הופעה של הקומיקאית עדי אשכנזי. במשך כשעה דיברה אשכנזי על גברים, נשים, יחסים וילדים, והרימה את מצב הרוח החגיגי של הנוכחים לשיאים חדשים.

כמיטב המסורת באירועים הרבים של חברת לוג-און, עלו גם הפעם על הבמה צמד המנכ"לים המשותפים של החברה, יוסי שגב וגיל מיגדן. השניים סיפרו על ההישגים האחרונים של החברה והודו לעובדים על המקצועיות והמסירות לחברה וללקוחותיה. במיוחד הם שלחו תודות ליועצי לוג-און, המוצבים אצל לקוחות האנטרפרייז וההיי-טק בשוק הישראלי. "כל אחד מכם – כשהוא מבצע את עבודתו האיכותית מהווה נציג שלנו ומוסיף את תרומתו האישית להוכחת היכולת של לוג-און תוכנה כאחד מבתי התוכנה האיכותיים ביותר בישראל", אמר שגב ומנה את המגזרים העיקריים שבהם פועלת החברה: פיננסים – בנקאות ואשראי, ממשלה, ביטחון, ביטוח, טלקום והיי-טק. עוד הודה שגב ואיחל הצלחה ליונתן באר וראובן תמיר, שפרשו לאחרונה לגמלאות לאחר תקופה ארוכה של עבודה מסורה בלוג-און.

שגב ציין בהקשר לתחום היועצים את ההצלחה הרבה של השגת לקוחות חדשים ללוג-און ואיתור העובד המתאים ללקוח או הפרויקט המבוקש. הצוות שדרג באחרונה את אתר האינטרנט של הגיוס והוא ממשיך באופן עקבי להגדיל את רשת הגיוס של החברה, כמו גם באמצעות מבצעי "חבר מביא חבר" אטרקטיביים.

שגב בישר לקהל, כי בתחום ההסבות ותשתיות Mainframe, מבצעת לוג-און פרויקט הוכחת ישימות לבנק גדול בצרפת, תוך תקווה שהצלחה בפרויקט זה תוביל לפרויקט שיפור ביצועים גדול. עוד גילה שגב, כי צוות מתחום המובייל של לוג-און עסוק בימים אלה בהערכות לפיתוח של פרויקט מובייל לאחד הבנקים הגדולים.

שגב אמר, כי "ברק" – תוכנה ליהלומנים, ממשיכה להגדיל את הקף הפעילות שלה בקרב יהלומנים ומשחררת גרסה חדשה בימים אלה. לדבריו, הגרסה תביא לשיפור בידידותיות התוכנה, מערכת התמיכה בלקוחות שלה ואת היכולת להפעיל את התוכנה מכל מקום בעולם ועל כל הדפדפנים המובילים בעולם.

גיל מיגדן סיפר בסקירתו על הטמעת גרסה חדשה של DPT. "המוצר שהושק בשנת 1983 נמצא בשימוש מאסיבי אצל רבים מלקוחותינו המרכזיים. אנו מתכננים לשדרג את המהדורות הנמצאות בשימוש אצל רוב לקוחותינו בשנה הקרובה", אמר.

עוד סיפר על גרסה מתקדמת וחדשה של המוצר QuickSelect for DB2, אשר נמצאת כבר אצל לקוח בייצור, ובשלב הבדיקה אצל מספר לקוחות בארץ ובאירופה. לדבריו, המוצר משיג שיפור משמעותי בביצועים באפליקציות DB2 בסביבות CICS ואצווה.

מוצר נוסף עליו סיפר מיגדן הוא Policy1 במהדורתו החדשה, אשר זכה לאחרונה להתקנה אצל לקוח באיטליה, כאשר התקנה זו מצטרפת להתקנה של המוצר שבוצעה זה מכבר בבנק בישראל.

השניים הודו לבסוף ללקוחות החברה על האמון רב השנים, והדגישו את החשיבות שרואה לוג-און תוכנה בטיפוח מערכות יחסים מקצועיות ואישיות  ארוכות טווח.

עומדים: אפרת דבורי, גליה קפלון, תומר ויקינסקי, עדי אנגבר, שירן מלר, ליאור יניב, ענבל רשף, מיה רוטבאום, מיה אהרוני. יושבות: ליאור בלחסן, יעל צרפתי

הנהלת לוג-און תוכנה. מימין: שי, תומר, יוסי,  דני, גיל, אבי ומיקי

הנהלת ברק תוכנה ליהלומנים, וחלק מצוות העובדים. מימין: יוסי, ניצן, סוזי, סיון, שוש, גיא, אירינה, אבי ודוד

מימין: יוסי שגב - מנכ"ל משותף לוג-און, סמי קינן - יו"ר iteam מקבוצת מזרחי-טפחות וגיל מיגדן - מנכל משותף לוג-און

אירועים קרובים