תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | VMware מציגה פתרונות מחשוב למשתמשים בעידן פוסט PC

03/05/2012 16:03

חברת VMware, המובילה בתחומי ענן ווירטואליזציה, מציגה את פתרוןVMware View 5.1 ואת סל המוצרים המעודכן שלה בתחום פתרונות משתמש הקצה. סל המוצרים של תחום מחשוב משתמשי הקצה ב-VMware, שואף לשחרר את העובדים ואת ארגוני ה-IT מעל שני עשורים של מחשוב מסובך, ממוקד מכשיר ומציב את חווית המשתמש במרכז. במודל חדש זה, הארגונים ממנפים את משאבי הענן ההיברידי, תוך תחזוקת סביבה מנוהלת ומאובטחת, על מנת לספק דרכים חדשות עבור העובדים, לשתף יישומים ונתונים מכל מכשיר, בזמן ובמקום שהמשתמש זקוק לכך.

הפתרונות החדשים מושקים במסגרת 23 אירועי VMware Forum באזור EMEA, המתקיימים במקביל במדינות שונות, תחת המוטו "גורמים לענן לעבוד בשבילך – הזדמנות לחדשנות". סדרת אירועי 2012 VMware Forum בישראל, שציינו גם חמש שנים לסניף הישראלי של VMware, התקיימו במהלך היומיים האחרונים במספר בתי מלון בארץ, כולל במתחם האירועים אבניו, איירפורט סיטי, קרלטון על הים ומלון הילטון ת"א. אל האירועים הגיעו מעל 1,500 איש. באירוע דנו מובילי התעשייה, מישראל ומחו"ל על האופן בו מחשוב הענן יכול לפשט את מורכבות ניהול מערך המחשוב.

בועז חלמיש, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל מחשוב משתמשי קצה ב-VMware העולמית: "לקוחות מחפשים פתרונות שישברו את מחסומי הטכנולוגיה הנוכחית ויעבירו את תשומת הלב למתן שירותים, אליהם ניתן לגשת בכל זמן ומכל מכשיר. סל המוצרים המעודכן שלנו, הכולל את ,VMware View 5.1 מספק פתרונות ענן אישיים ופונה לצורך בטכנולוגיה ייחודית, לניהול יעיל יותר ולקשר טוב יותר עם העובדים".

הענן האישי מאפשר דרך עבודה חדשה: בהתבסס על אבן היסוד של VMware vSphere, מביאה חברת VMware לשוק, סל מוצרים משלים של טכנולוגיות שיסייעו לארגוני IT לשפר את רמת הזריזות, הפרודוקטיביות והקישור. פתרון VMware View 5.1 נועד לפישוט יצירת שולחן עבודה טוב יותר ובכך ממשיך לספק לתעשייה את חוויית המשתמש הטובה ביותר, תוך כדי פישוט ניהול מערך המחשוב, לצורך פריסה בקנה מידה רחב והפחתת עלות הבעלות הכוללת (TCO), בכ-50%, באמצעות שולחן עבודה וירטואלי.

–    הפחתת TCO (עלות הבעלות הכוללת)- יכולות אחסון חדשות בפתרון VMware View 5.1, המתאפשרות על ידי תוכנת View Storage Accelerator ,VMware המפחיתות את עלויות האחסון המשותפות באמצעות האצת העבודה מול מערך האחסון המשותף.

–    פישוט הניהול והעלאת השליטה במערך ה-IT החיזוקים בפתרון VMware View 5.1 מאפשרים לארגוני IT להזרים תהליכי מפתח ב- IT כגון: provisioning, ניהול תצורה, אכיפת מדיניות, ועוד, מקונסולת ניהול יחידה.

–    חוויית שולחן העבודה הוירטואלי הטוב ביותר בתעשייה – VMware View 5.1 מתאפיין ב-USB חדש ומתוחכם, המשפר את התמיכה במכשיר.

–    VMware View – עם טכנולוגיית PCoIP המאפשרת למשתמשי הקצה חיבור לרשת ובכך להשיג חוויה של שולחן עבודה המותאם אישית לרשתות LAN או WAN.

•    VMware vCenter Operations for VMware View – תוכנת תשתית ענן- המוצר המוצע כתוספת לתוכנת VMware View, יאפשר למנהלי המערכת הבנה רחבה יותר של ביצועי שולחן העבודה, פתרון בעיות מהיר, ניצול נכון של משאבים ומתן מענה פרואקטיבי לבעיות פוטנציאליות בזמן אמת.

•    VMware Horizon Application Manager: ברוקר אישי בענן- מוצע כעת בפורמט- Virtual Appliance.

•    VMware Project Octopus – ענן נתונים אישי – המוצר יאפשר לארגוני IT לספק לעובדים דרך קלה ובטוחה לשתף נתונים ולשתף פעולה עם כל אחד, מכל מכשיר.

•    VMware Personal Cloud Applications: כלול ב- VMware Zimbra וב- VMware Socialcast. VMware Zimbra 7.2 כוללת כעת תמיכה בשלוחות מייל באינטרנט מאובטח או רב תכליתי עבור עובדי ממשלה הדורשים הצפנה.

אירועים קרובים