תוכן שיווקי

לקראת אירוע | אינפורמטיקה חשפה את הפתרון המלא ביותר בתעשייה לפלטפורמת אינטגרציית נתונים בענן

07/05/2012 16:19

אינפורמטיקה (Informatica), המיוצגת בישראל בבלעדיות על ידי קבוצת אמן, חשפה את הפתרון המלא היותר בתעשייה כיום לפלטפורמת אינטגרציית נתונים בענן – הגרסה האחרונה של ה-Informatica Cloud. הענן של אינפורמטיקה מסוגל לעבד יותר ממיליארד טרנזציות נתונים ביום. הגרסה האחרונה של הפלטפורמה מציגה מחבר (connector) מתקדם לענן, תבניות (טמפלטים) לאינטגרציה מלאה של המידע ועוד.

הגרסה החדשה של ה-Informatica Cloud כוללת גם גרסת מפתחים, המסייעת למפתחי תוכנה לשלב בצורה מהירה ונוחה יחידות קצה עם יישומי הענן, דרך הענן של אינפורמטיקה. גרסה זו מאפשרת ליצרני תוכנה עצמאיים לתכנן, להתאים ולהתחבר לכל ענן, מרכז נתונים ורשת חברתית אשר סיפקו ממשק לתכנות יישומים (API). מפתחים יכולים גם לגשת ל-API מבוסס ג'אווה על מנת לתכנן בקלות מחברים (connectors) בעלי ביצועים גבוהים לענן של אינפורמטיקה. המפתחים יכולים להעלות את המחברים שפיתחו לחנות של אינפורמטיקה – Informatica Marketplace. כעת ישנם בחנות מחברים ליישומים כגון: Eloqua, LinkedIn, Microsoft Dynamics GP, Salesforce, Chatter, Twitter, Yammer, Zuora.

הגרסה החדשה משלבת גם תבניות (templates) המאפשרות למפתחי יישומים וליצרני תוכנה לתכנן ולהריץ תזרימי מידע בין יישומים, הן בענן והן ב-Data Center, בעזרת הענן של אינפורמטיקה. מפתחי יישומים יכולים להשתמש בתבניות כדי להטמיע אינטגרציית נתונים בענן אינפורמטיקה בתוך פתרונות הענן שלהם, וכך ליהנות מיתרונות כגון: תבניות מוכנות ובעלות יכולת שינוי לתחומים ותהליכים שונים, ממשקים לתכנות יישומים המסוגלים לעצב באופן דינאמי תבניות הקשורות לתהליכים וכלים מתקדמים ליצירת תבניות חדשות והיכולת להעלות אותם ל-Marketplace של אינפורמטיקה.

"הגרסה החדשה של ה- Informatica Cloud מהווה אבן דרך משמעותית באבולוציה של הענן של החברה, בכך שהיא מציגה יכולות חדשות עבור מפתחים ועבור ארגונים גדולים המסייעים להפוך את פלטפורמת הענן של אינפורמטיקה לפתרון המועדף על מגוון רחב של שותפים עסקיים וארגונים ברחבי העולם", אמר חואן קרלוס סוטו (Juan Carlos Soto), סמנכ"ל בכיר ומנהל Informatica Cloud בחברת אינפורמטיקה. "ערכת כלי הפיתוח למפתחים ותבניות אינטרציית הנתונים, יחד עם היכולת להעביר ולצרוך פתרונות מוכנים באמצעות ה – Informatica Marketplace, מרחיבות את שירותי אינטגרציית הענן הקלים לשימוש של אינפורמטיקה לכדי פלטפורמה מקיפה כשירות ללקוחות ולשותפים שלנו כדי שישתמשו בה באופן קל ומהיר ויטמיעו אותה ביישומים, בפלטפורמות ובתהליכים שלהם".

ינאי מילשטיין, מנהל הפעילות של אינפורמטיקה בישראל בקבוצת אמן: "השימוש בגרסת הענן מאוד עוזר לארגונים בהיבטי אבטחת המידע ומהירות הביצוע הודות השימושיות הגבוהה במערכת, ללא צורך בידע מוקדם".

אירועים קרובים