תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | VMware ישראל חוגגת חמש שנים של הצלחה

08/05/2012 10:56

סדרת אירועי 2012 VMware Forum בישראל התקיימו באחרונה במספר בתי מלונות בארץ, כולל במתחם האירועים אבניו, בקריית שדה התעופה, בקרלטון על הים ובמלון הילטון תל אביב. באירועים, המתקיימים זו השנה השנייה, נכחו מעל 1,500 מבקרים. זאת, במסגרת אירועי VMware Forum באזור EMEA – 23, אירועים המתקיימים במקביל במדינות שונות, תחת המוטו "גורמים לענן לעבוד בשבילך – הזדמנות לחדשנות". באירוע דנו מובילי התעשייה מהארץ ומהעולם על האופן בו מיחשוב הענן יכול לפשט את מורכבות ניהול מערך המיחשוב.

רון קוהבלום, מנהל פעילות VMware בישראל: "בתקופה זו אנו חוגגים חמש שנים להיווסדו של הסניף הישראלי, במהלכן העבירה החברה מהפכה בשוק ה-IT הישראלי והגדילה את היקף הפעילות שלה פי 30. מטרת החברה היא לספק את אבני הבניין הטובות ביותר לבניית הענן". עוד הוסיף קוהבלום, כי "אנו עומדים בפני כניסתו של המיקרו ענן, שיכלול חבילה ללקוח, הכוללת פורטל להקצאת אפליקציות ומשאבים, פלטפורמה אופטימאלית לאפליקציה, ניהול ובקרה, וכמובן כלים לגיבוי וסריקה".

אירוע VMware Forum היווה הזדמנות אופטימאלית לשמוע על האופן בו ארגונים מאמצים את הענן. באירוע השתתפו גם מנהלים בכירים מ-VMware העולמית, ביניהם הראל קודש – סגן נשיא בכיר ב-VMware העולמית, ז'אן פייר ברולארד – סגן נשיא VMware דרום אירופה, ופול סטרונג – סמנכ"ל טכנולוגיות לקוחות גלובליים ב-VMware אירופה, מזרח התיכון ואפריקה. בנוסף, נשמעו גם סיפורי ההצלחה המקומיים של בזק בינלאומי, הבורסה לניירות ערך והתעשייה האווירית, שהציגו גם הן את דרכן לענן.

ז'אן פייר ברולארד, סגן נשיא VMware במחוז דרום אירופה, דיבר על ווירטואליזציה וההזדמנויות הקיימות בענן, ואמר כי "כלי ניהול IT המסורתיים אינם מתאימים לסביבה זו. האתגר שבפניו ניצבים מנהלי ה-IT הוא הצורך לנהל תשתית ווירטואלית בצורה פרו-אקטיבית".

אירועים קרובים