תוכן שיווקי

Radware משתפת פעולה עם IBM, במטרה לסייע ללקוחות להפיק ערך מרבי ממחשוב הענן והווירטואליזציה

10/05/2012 15:13

Radware, ספקית מובילה של פתרונות application delivery ואבטחת יישומים עבור מרכזי נתונים מסורתיים, וירטואליים ובענן, הכריזה היום על שיתוף פעולה עם IBM, שמיועד להבטיח יעילות עסקית מוגברת, ניידות ושילוב חסכוני של פתרונות איזון העומסים (ADC) ללקוחות שבונים יישומים באמצעות IBM SmartCloud.

הפתרון כולל את ה-VADI (ר"ת Virtual Application Delivery Infrastructure) של Radware, המאפשר ל-IBM SmartCloud להבטיח גמישות באספקת יישומים, יכולת חיזוי של ביצועים והפחתה דרמטית של עלויות הלקוחות הנלוות לפריסות אספקת היישומים. הפתרון יכול לאפשר ללקוחות IBM SmartCloud להפיק ערך רב יותר מפריסות היישומים שלהם, על-ידי האצת זמן התגובה של היישום והפחתת העלות הכוללת של פריסות היישומים.

Radware הכריזה בנוסף, כי בכוונתה לשתף פעולה עם שותפי הטכנולוגיה Juniper ו-Virtela במטרה לספק מגוון פתרונות ADC, שכולל את היכולת להגיע למיטוב על גבי תשתית הלקוח, בקצה רשת ה-SmartCloud או בתוך ה-IBM SmartCloud. כתוצאה מכך, לקוחות IBM ו-Radware יכולים כעת להשתמש ב-ADC הווירטואלי של Radware באתרים שלהם או בתוך IBM SmartCloud עבור פתרונות off-premise, וכן על גבי ענן היברידי.

יבמ"Radware מספקת פתרונות ADC, המיועדים לארגונים ולספקי שירות בענן שפורסים את IBM SmartCloud, על-ידי כך שהיא הופכת לשותף אקוסיסטמה של IBM SmartCloud ומשתפת פעולה עם Juniper Networks ועם Virtela בכל הנוגע למוצרים המיועדים ל-IBM SmartCloud", אומר יוסי ורדי, סמנכ"ל, פיתוח עסקי גלובלי, Radware. "אסטרטגיית VADI של Radware מספקת יעילות עסקית מרבית, תוך שהיא מבודדת בין דיירי vADC במטרה להבטיח את הסכמי רמת השירות. פתרונות אלה מאפשרים לספקי הענן להפיק תועלת מיכולת חיזוי של ביצועים ולהפחית בצורה דרמטית את עלות הפריסה של פתרונות application delivery".

"השותפות שלנו עם Radware מאפשרת לנו לספק איכות משופרת של שירותי ענן עבור ספקי שירות וכן תהליכים הדירים וממוכנים של יצירת יישומים ותזמורם", אומרת ליז קינג, סמנכ"לית IBM Global Alliance ב-Juniper. "תוסף ADC של Radware, המהווה חלק מפתרונות CSP2 של IBM, מאפשר ללקוחות לשפר את זמינות היישומים ואת זמן התגובה, תוך הימנעות מהעלויות ומהמורכבות הנלווית לפריסה ולניהול של מכשירים ספציפיים ל-ADC".

Virtela, החברה העצמאית המובילה בעולם בתחום השירותים המנוהלים, צפוי אף הוא לתמוך בפתרונות ADC עבור IBM SmartCloud. Radware תשתמש ב-ESC (ר"ת Enterprise Services Cloud) של Virtela, אשר מספק את שכבת הרשת הווירטואלית עבור IBM SmartCloud, לצורך אספקת יכולות vADC רב שכבתיות אשר משפרות את חוויית משתמשי הקצה ברחבי העולם. Virtela ESC כולל 50 מרכזי ענן מקומיים (LCCs), שממוקמים באופן אסטרטגי ברחבי העולם ומספקים באופן דינאמי שירותים למשתמשי הקצה הארגוניים הקרובים אליהם, להבטחת הביצועים האיכותיים ביותר.

"אנו נלהבים נוכח שיתוף הפעולה עם שותפים כגון Radware, אשר מיועד להבטיח את הביצועים הגבוהים ביותר של יישומים שמתארחים בסביבות IBM SmartCloud", אומר רון היי, סמנכ"ל פתרונות הלקוחות וארכיטקטורת הענן ב-Virtela.

אודות Radware
Radware (נאסד"ק: RDWR) היא ספקית גלובלית מובילה של פתרונות application delivery ואבטחת יישומים עבור מרכזי נתונים וירטואליים ובענן. היצע הפתרונות עטורי הפרסים שלה מספק גמישות מלאה עבור יישומים קריטיים לעסקים, נצילות IT מרבית ויעילות עסקית מרבית. הפתרונות של Radware מאפשרים ליותר מ-10,000 לקוחות ארגוניים ולקוחות של ספקי שירותים בכל רחבי העולם להתאים את עצמם במהירות לאתגרי השוק, לשמר את ההמשכיות העסקית ולהשיג פרודוקטיביות מרבית תוך הפחתת עלויות.

אתר Radware

אירועים קרובים