תוכן שיווקי

עצירת איומים מתקדמים באמצעות הגנת יישומים אדפטיבית

07/06/2012 15:33

שימוש במכשירים אישיים לצרכי עבודה (BYOD, ר"ת Bring Your Own Device) וגישה מרחוק באמצעות רשת פרטית וירטואלית (VPN), הגבירו את הסכנה הנשקפת לנכסי הארגון מאיומים מתקדמים. התקפות APT (ר"ת Advanced Persistent Threat) פועלות "מתחת לרדאר" של מערכות האבטחה. מטרתן להתחמק מבקרות אבטחה המאתרות חתימות קוד זדוני בקבצים ובתעבורת נתונים. טכניקות ההתחמקות שונות ומגוונות: מהפצה של קבצים המשנים את צורתם  בכל פעם שהם עוברים למחשב חדש ועד איומים היושבים בזיכרון ומסתתרים בתוך יישומים ותהליכים מערכתיים. עד שחברות אנטי וירוס מזהות את ההאיום החדש ומייצרות חתימה מזהה חולף זמן רב והנזק כבר נעשה.

Trusteer Rapport for Enterprise
טראסטיר מספקת הגנת יישומים אדפטיבית (Adaptive Application Protection) – גישה חדשה להגנה על ארגונים מפני איומים מתקדמים על מחשבי העובדים. טראסטיר משלבת הגנת זמן אמת על נקודות הקצה וניתוח מתקדם של מודיעין  בזמן אמת הנאסף מכל רחבי העולם על מנת לזהות ולבלום במהירות טקטיקות התקפה בהתהוות כגון ניצול פרצות אבטחה באינטרנט, טכניקות הדבקה בתוכנות זדוניות, מניפולציות של תוכנות  (process hooking) ומנגנוני הזרקת קוד. ההתמקדות ב "מה עושה הקוד" ולא בחתימה מאפשרת ל-Trusteer Rapport לעצור איומים שאמצעי אבטחה קיימים לא מצליחים לזהות.

הגנה על יישומי לקוח מפני ניצול של  חורי אבטחה והתקפות פוטנציאליות
תוכנת Trusteer Rapport שומרת על יישומי לקוח רגישים, כגון אפליקציות קצה של VDI ו-VPN, דואר אלקטרוני ויישומי Office, מפני התקפות APT. היא מזהה ועוצרת בזמן אמת את הניסיונות לנצל פרצות אבטחה ביישומים ומערכות הפעלה ולהשיג גישה למידע העסקי הנגיש ליישומים אלה. אירועי אבטחה וריגול, כגון ניסיונות חבלה ביישומים, גישה מרחוק באמצעות סוסים טרויאנים (RATs), נעצרים ומדווחים בזמן אמת לגורמי אבטחת המידע ול-Trusteer Intelligence Center. המומחים של Trusteer מאתרים שינויים ב-Crime Logic ומפעילים אמצעי-נגד לפי הצורך.

מניעת הגניבה של נתוני זיהוי ומידע אישי
Trusteer Rapport מונעת את הגניבה של נתוני זיהוי ומידע אישי באמצעות נטרול האפשרות לעקוב אחר פעולות המקלדת וללכוד את תמונות המסך ביישומים רגישים ומניעת הזרקת דפי אינטרנט (man-in-the-browser). כמו כן, משתמשים הבוחרים להכניס את נתוני הזיהוי שלהם לאתרים לא בטוחים או לעשות בהם שימוש באתרים צרכניים, מקבלים אזהרה מהמערכת. Trusteer Rapport מגנה גם על משתמשים ברשתות חברתיות מפני גניבת מידע באמצעות במסרים ממוקדי משתמש.

חסימת תוכנות זדוניות והסרת תוכנות זדוניות קיימות
עם התקנתה, מסירה Trusteer Rapport איומי APT קיימים מהמחשבים של משתמשי קצה ומונעת הדבקות עתידיות בתוכנות מסוג זה.

פריסה וניהול של מחשבי לקוח בשליטה ארגונית
ניתן להתקין את Trusteer Rapport על מחשבים אישיים, מחשבי מקינטוש ושולחנות עבודה וירטואליים (Citrix VDI, למשל) באמצעות כלי אספקת תוכנה (כמו Microsoft SMS, HP CM וכד'). בנוסף, במקרה שיש צורך בגישה למשאבים ארגוניים ממחשבים ביתיים או מהתקנים ניידים, ניתן לאבטח באופן מיידי התקנים לא מנוהלים תוך שימוש באפשרות פריסה לפי דרישה. ארגונים יכולים להגדיר מדיניות בקרה על היכולת לנטרל או להסיר את Trusteer Rapport ולעקוב אחר הפריסה והסטטוס של לקוחות דרך אפליקציית ניהול מבוססת ענן.

על טראסטייר
טראסטייר מגינה על כ-30 מיליון עובדים ולקוחות קצה של מעל 200 לקוחות בעולם כולו,בין לקוחותיה חברות ענק כ-Bank of America ו-HSBC. לחברה משרדים בעולם כולו (תל אביב, בוסטון, צילה,לונדון וסידני) והיא נחשבת כמובילה בתחום הגנה על נקודות קצה מפני התקפות רשת.

אתר טראסטייר

אירועים קרובים