תוכן שיווקי

מכון התקנים יישם מערכת CEMax CRM לניהול מערך שירות הלקוחות

המערכת החדשה מקיפה את כל תהליכי השירות במכון התקנים, החל מקבלת הטלפון במוקד השירות ועד לסגירה מלאה של תהליכי השירות ● למערכת CEMax CRM ממשק למרכזיית הטלפוניה וכן למערכת התפעולית "מיטב" ● הפרויקט נעשה בשיתוף עם חברת הייעוץ נירם גיתן

17/06/2012 14:27

סימקס הטמיעה את מערכת CEMax CRM במכון התקנים הישראלי. הפרויקט שנעשה בשיתוף חברת הייעוץ נירם גיתן כלל את מודולים שירות, ניהול תהליכים, ניהול ידע, פורטל עובדים וכן מערכת ניתוח אנליטי. ממשקים למערכת התפעולית "מיטב" מאפשרים תמונת לקוח מלאה ממערכת ה-CRM, כאשר ממשק למרכזיית הטלפוניה מאפשרת חיוג והקפצת שיחה ממערכת ה-CRM.

לדברי זיו רייזמן, מנכ"ל סימקס, זהו אות כבוד לסימקס כאשר הגורם אשר אחראי למתן תו תקן לאיכות בארץ, ואשר חרט על דגלו את מהפכת השירות עבור לקוחותיו, בחר ב-CEMax CRM. אנשי מכון התקנים הקדישו את כל מרצם בפרויקט לטובת מיפוי תהליכי השירות, הגדרת המידע הנדרש מהממשקים והגדירו את עולם ניהול הידע, כמו כן העבודה עם נירם גיתן הוכיחה את עצמה בכך ש-1+1=3 , נירם גיתן אשר ניהלו את הפרויקט מטעם מכון התקנים, נפגשו עם המשתמשים וביצעו אפיונים יחד עם אנשי סימקס אשר לבסוף פיתחו וביצעו את ההגדרות השונות , התוצאה: פרויקט מוצלח על כל היבטיו , הן מבחינת לוחות זמנים, יעדים איכותיים ואופרטיביים. הצלחת ההטמעה של המערכת במוקד שירות הלקוחות גרמה לאימוצה גם במחלקת הגזברות של החברה אשר עוסקת בכל ההיבטים הפיננסים של הארגון.

נועם לזר, מנהל הפרויקט מטעם נירם גיתן: "העבודה עם מכון התקנים ועם סימקס הוכיחה את היתרון העצום של ניהול פרויקט מורכב שכזה על ידי חברת ייעוץ הן במדדי חיסכון בעלות והן מבחינת מהירות ואיכות הטמעת המערכת. שיתוף הפעולה והמחויבות של כלל הצדדים הביאה להצלחת הפרויקט ולשיפור מיידי באיכות השירות של מכון התקנים".

שוקי קפלן, סגן מנהל אגף תעשיה לשרות: "מערכת ה-CRM של חברת סימקס הומלצה ע"י חב' נירם גיתן ששימשו כיועצים בפרויקט שיפור השרות של מת"י. לאחר בחינת מס' חלופות הוחלט אכן לבחור במערכת זאת. המערכת גמישה ומאפשרת הרחבה מהירה בהתאם לצרכים משתנים, ניהול יעיל של כל תהליכי השרות בצורה קלה ונוחה, המערכת מאפשרת הקפצת מסך נתוני הלקוח ע"י ממשק הטלפוניה וממשיכה בטיפול הלקוח ע"י מערכת מתוזמנת של תהליכי שירות".

אירועים קרובים