תוכן שיווקי

ט.מ.ל משיקה את AccountBook – המערכת המובילה לניהול הכנסות העסק והפקת חשבוניות ומסמכי עסקה חתומים דיגיטלית על ידי ARX

ט.מ.ל בחרה לשלב את CoSign, מערכת החתימה הדיגיטלית של ARX, כתשתית החתימה הדיגיטלית של AccountBook – הדרך המהירה והפשוטה לניהול הכנסות העסק והפקת חשבוניות ומסמכי עסקה מכל מקום ובכל זמן

26/07/2012 15:41

מערכת CoSign הינה פתרון החתימה הרישתי הנפוץ ביותר בישראל. המערכת מאפשרת לארגונים ולספקי שירות ליישם בקלות ובפשטות חתימה אלקטרונית, בעלת תוקף על פי חוק החתימה האלקטרונית בישראל ובהתאם לדרישות רשות המיסים. ט.מ.ל. השתמשה בממשק התוכנה של CoSign על מנת לשלב באופן פשוט פעולות חתימה דיגיטלית בתוך מנגנון הפקת המסמכים ב-AccountBook. משתמשי התוכנה יוכלו להפיק ולשלוח חשבוניות ומסמכי עסקה אלקטרונית חתומים דיגיטלית בהתאם להנחיות רשות המיסים, לחסוך בעלויות הרבות ובזמן הכרוך בהפקה ומשלוח של חשבוניות נייר. התצורה הרישתית הייחודית של CoSign מאפשרת לט.מ.ל להציע ללקוחותיה חתימה אלקטרונית מאובטחת אישית, הנושאת את שמם, ללא צורך בהצטיידות בכרטיסים חכמים או רכיבי חומרה אחרים.

יובל שיבולי, מנהל מכירות ישראל ב-ARX: "ה-CoSign הינו מוצר משלים אולטימטיבי לספקי שירות המבקשים להציע ללקוחותיהם יכולת חתימה דיגיטלית חוקית ומאובטחת. ט.מל. מצטרפת לשורה ארוכה של ספקי שירות ובתי תוכנה בישראל, בארה"ב, באירופה ובמזרח, אשר שילבו את CoSign במערכות שלהם".

ליה זיסמן, מנכ"ל ט.מ.ל: "AccountBook הינה אפליקציה מהפכנית, שכן – פישטנו עבור עסקים את השפה המקצועית הרווחת בתוכנות ט.מ.ל המסורתיות  – ניסיון מצטבר של 30 שנה ו-15,000 לקוחות לימדו אותנו מה חשוב בניהול עסקים קטנים ובינוניים. AccountBook הינה המופע האינטרנטי של תיעודית, תוכנת ה-desktop המובילה של ט.מ.ל לניהול הכנסות העסק והפקת מסמכים, תוכנה בה משתמשים אלפי לקוחות נאמנה שנים רבות. שילוב הניסיון שצברנו בתיעודית וההשקעה העצומה בפיתוח ובפישוט חווית המשתמש הולידו פתרון אופטימאלי, אינטואיטיבי ומהנה לניהול הכנסות העסק והפקת חשבוניות ומסמכי עסקה אלקטרונית. בחרנו בתשתית של CoSign על מנת לספק ללקוחותינו חתימה דיגיטלית העומדת בדרישות חוק החתימה האלקטרונית, בהתבסס על פלטפורמה אופטימאלית הן במישור הטכנולוגי והן במישור המקצועי".

לאתר החברה לחצו כאן.

אירועים קרובים