תוכן שיווקי

חברת בי.אי.סי.אס (BICS) יישמה את פתרון ה-crystal reports מבית SAP בחברת מוצרי מעברות

09/09/2012 14:33

חברת מוצרי מעברות בחרה בפתרון של SAP Crystal reports עבור הפקת formatted reports, למגוון צרכים ארגונים אשר כוללים הדפסת דוחות מובניים עבור צרכנים פנימיים וחיצוניים לארגון. חברת מוצרי מעברות הינה צרכן דוחות BI מתקדם. לחברה יש את פתרון ה-BI של חברת SAP הוא ה-SAP BW, החברה יישמה מגוון מודולים עסקים אשר כוללים בין השאר ניהול ארגוני ע"י שולחנות עבודה למנהלים ומספר רב של דוחות BW במגוון עולמות התוכן.

אורי עומרי – CIO החברה, מציין כי "רצינו לעצב את הדוחות שמתקבלים ממערכת ה-BW כך שיתאימו למשלוח לספקים,לקוחות ועובדים. הפתרון של קריסטל, שהוצע על ידי אדיר, היה זול ונתן מענה פשוט ומהיר לצרכים שהוצגו".

אדיר אורן, מנכ"ל BICS והיועץ BI אשר מלווה את הארגון, מציין כי "הדרישות העסקיות היו מצד אחד מאוד פשוטות בפן העסקי ומצד שני קצת מורכבות בצד היישומי. לא מצאנו פתרון זמין כחלק מהכלים הזמינים בארגון ובהתאם לכך בחנו את פתרון ה-crystal של SAP עבור דוחות מפורמטים, היישום היה מהיר ופשוט והלקוח התרשם מצד הפשטות והאינטגרציה. הפתרון אשר יושם הוא בניית דוחות crystal reports מעל דוחות SAP BW, הגדרת פורמט התצוגה שלהם והדפסה לצרכני המידע השונים”.

מוצרי מעברותפרוטפוליו והיצע פתרונות ה-BI של חברת SAP כיום הינו מהמובילים והמתקדמים בשוק, גם לקוחות SMB ולקוחות SAP Business One אשר מעוניינים ליישם פתרון BI מוביל, איכותי ומהיר יכולים לעשות זאת היום כחלק מחבילות ה-Edge שהחברה מציעה, מוסיף אדיר. אני מזמין את כולם לבקר באתר הבית שלנו במרכז הידע והמומחיות – BI COE בנושא פתרונות SAP Business Intelligence ולהתרשם מהשירותים אשר אנו מספקים בתחום זה ללקוחות SAP ו-none SAP.

חברת BICS הינה חברת נישה ושותף SAP אשר מתמחה במתן פתרונות BI מעל מוצרי SAP השונים, לחברה יש מרכז ידע ומומחיות בתחום ייעוץ, יישום ואינטגרצית פתרונות SAP Business Objects ללקוחות SAP ו-none SAP , BICS מספקת שרותי ייעוץ, יישום, הדרכה ותחזוקה בכל הקשור לפתרונות SAP BO, SAP BW,EPM, Mobile ועוד.

לפרטים נוספים ויצירת קשר: אדיר אורן – 0545-615-656.

אתר BICS

אירועים קרובים