תוכן שיווקי

לקראת אירוע שבוע החדשנות של סאפ במכללת נס – ראיון עם סי אביבי, מנהלת מכללת נס

23/09/2012 14:28

ב-22-25 באוקטובר, 2012, תקיים מכללת נס טכנולוגיות את שבוע החדשנות של סאפ – SAP ConferNESS. מדובר באירוע מרכזי של מומחי SAP בישראל שבמסגרתו יתקיימו למעלה מ-16 סמינרים שבהם ישתתפו מאות משתמשים, מיישמים, מומחי בינה העסקית ומקצוענים שונים לעולם מערכות ה-SAP. את הסמינרים יובילו מומחים עתירי ידע וניסיון. המשתתפים בשבוע החדשנות ייחשפו לכל החידושים, המגמות והפתרונות שהושקו לאחרונה ובהם נושאי הניידות, הענן, מערכות פורטל ו-CRM, עיצוב ממשק משתמש וכמובן המדיה החברתית.

"שבוע החדשנות הוא הזדמנות למקצועני SAP 'לטעום' מיגוון טעימות מההפתרונות החדשניים ביותר של SAP ומהטכנולוגיות העתידיות של החברה" אומרת סי אביבי, מנהלת מכללת נס. "זוהי הזדמנות ייחודית ויוצאת דופן להתעדכן ולרכוש ידע מקצועי בנושאים החמים ביותר ממומחי SAP של נס, בהם מרצים ויועצים בעלי נסיון מקצועי רחב היקף ביישום פתרונות SAP מתקדמים וחדשניים בארגונים בכל מגזרי המשק, וכן להיחשף לטכנולוגיות, שיטות וכלים חדשניים".

סי אביבי, מדוע החלטתם להתמקד בשבוע החדשנות בפתרונות SAP?
"נס טכנולוגיות היא חברת שירותי ה-IT בעלת המומחיות הרבה ביותר בתחום SAP, מומחיות הנובעת עוד מהתקופה שבה ייצגה נס את SAP בישראל. יש בנס כיום את מגוון היכולות, הידע והניסיון הנרחבים ביותר בפרויקטים בסביבת SAP בכל מגזרי המשק, כולל פרויקטים העוסקים במערכות ליבה אשר חולשים על כל הקבוצה. בשבוע החדשנות אנו משלבים את הידע המתודולוגי העצום של נס בתחומי SAP  השונים ואת הנסיון הטכנולוגי רב השנים ביישום מוצלח של אין-ספור פרויקטי SAP בארץ ובחו"ל, ומנחילים את הידע לאנשי המקצוע של SAP בישראל".

באיזה תחומים יעסקו הסימנרים שיועברו במסגרת שבוע החדשנות?
"הסמינרים יעסקו בתחומים רבים ומגוונים, ובהם הגירסה החדשה של מחסן הנתונים של SAP – BW 7.3; גיוס אלקטרוני – e-recruiting – באמצעות מערכת של SAP; תחום ה-CRM כולל ההזדמנויות שיוצרת המדיה החברתית  כערוץ מידע ותקשורת למערכת ה- CRM של SAP המותקנת בארגון; שירות עצמי לעובד ולמנהל באמצעות כלים שונים כגון SAP Portal; כלי הרווחיות והתמחור של SAP ונושאים רבים נוספים".

"סמינרים נוספים שיועברו במסגרת שבוע החדשנות יעסקו בפתרונות משלימים למערכות SAP – פתרונות היוצרים למשתמשים ערך מוסף גבוה למערכות SAP המותקנות בארגוניהם. נושא הפתרונות המשלימים למערכות SAP מרוכז בנס על ידי NessPRO – קבוצת מוצרי התוכנה של נס אשר גם מייצגת שנים רבות את מוצרי Sybase מבית SAP".

מיהם המומחים שיעבירו את הסמינרים?
"מדובר במגוון מומחים של נס טכנולוגיות ו-SAP, כולם בעלי ניסיון של שנים רבות בפיתוח, עיצוב ובניה של מערכות מבוססות SAP בארגונים גדולים, מנהלי פרויקטים בכירים עתירי ניסיון, מנהלי קווי מוצרים משלימים, מומחים לאפיון וניתוח מודלים שונים בארגונים גדולים, ועוד. זוהי נבחרת של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. יש לזכור כי נס היא חברה גלובלית, כך שמומחיותה בתחומי SAP חובקת עולם והפרויקטים שהיא מבצעת בארץ מעוררים עניין רב גם בחו"ל, כך שמומחי נס ישראל תורמים מנסיונם גם לפרויקטים המתבצעים במדינות אחרות".

לסיום – מהי תהיה התרומה הישירה של שבוע החדשנות למשתתפים?
"מי שישתתף בשבוע החדשנות ירכוש ידע שלא יסולא בפז, ממיטב המומחים מהשורה הראשונה על הנושאים החמים ביותר בשבוע אחד מרוכז. המשתתפים יוכלו ליישם את הידע שירכוש, ויצעידו את הפרויקטים שהם מעורבים בהם לאופקים חדשים בחזית הטכנולוגיה העולמית. בנוסף לכך, שבוע החדשנות הוא הזדמנות נפלאה ונהדרת לנטווריקנג ולמפגש עם מאות אנשים המשתייכים לקהילת SAP בישראל, כך שמדובר באירוע ידע ייחודי שלא כדאי להחמיץ".

אירועים קרובים