אסטרטגיית קידום ברשת – תריסר השלבים | שלב רביעי: ניתוח מילות המפתח

בבואכם לקדם אתר ברשת, עליכם להתמקד בביטויים אותם הציבור מחפש ● אם האתר שלכם ימצא בראש תוצאות החיפוש של ביטויים שאין להם דורש, הדבר לא יניב לכם תועלת

הבה נדון בשיטות שיאפשרו לכם להבין מה נפח החיפוש של ביטויי חיפוש מסוימים. כך תוכלו להתמקד בביטויים אותם הציבור מחפש. אין טעם להשקיע בקידומם של ביטויים אשר נפח החיפוש שלהם נמוך.

היכן מתחילים?
לאחר שביצעתם חקר מתחרים (ראו שלב ראשון), מצאתם מהן מילות המפתח בהן משתמשים המתחרים שלכם. זוהי נקודת פתיחה מצוינת. כעת הגיע הזמן לבצע ניתוח מילות מפתח.

מהו ניתוח מילות מפתח (keyword analysis)?
ביצוע ניתוח מילות מפתח מתבסס על הבנה עמוקה של מה קהל המטרה שלכם מחפש בגוגל (Google), וכיצד הוא מתנסח בעת שהוא מבצע את החיפוש. אנו יודעים, כי אנשים פונים לגוגל בעת שיש להם שאלה או דילמה. העסק שלכם או האתר שלכם יכול לספק להם מענה! אין זה מספיק למצוא את מילות מפתח המוקשות ביותר על ידי קהל היעד שלכם – עליכם להבין באיזה מילים הם עושים שימוש.

ביחיד או ברבים? למשל: סרט תדמית או סרטי תדמית? בעברית גבוהה או בשפה פופולארית (למשל: אינסטלטור או שרברב)? יתר על כן, רצוי לנתח אלו מילים משלימות את מילות המפתח הללו. הבנת הלינגוויסטיקה של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם תתרום להצלחת קידום האתר שלכם.

מהם כלי מילות מפתח הנפוצים לאיתור נפח חיפוש?
קיים בשוק מגוון של כלים שנועדו למטרה זו בדיוק. הנפוצים ביניהם הינם מבית היצור של גוגל. זו האחרונה מבקשת לקנות לה עוד ועוד אוהדים ולכם היא מפתחת כלים חינמיים שיסייעו לכם בנושא. היא הגדילה לעשות והיא חושפת נתונים מספריים אודות הרגלי החיפוש.

בין כלי מילות המפתח של גוגל ניתן למנות את: Google AdWords Keywords Tool, Google Insights,  Google Trends, Google Zeitgeist.

בהצלחה!

הכותבת הינה מומחית לקידום אתרים וקידום ברשתות חברתיות

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים