כמה מהגאדג'טים הבולטים בתערוכת IFA 2024

חלק ראשון בסקירה, עם מכשיר דו גלגלי חדש מבית סגוויי, מטען של אנקר למכשירי אפל וקונסולת משחק חדשה של אייסר

גאדג'טים נבחרים מ-IFA 2024.

אחד הדברים היפים בתערוכות טכנולוגיות דוגמת IFA 2024 הוא ההיתקלות בדברים שקשורים לעידן הדיגיטלי שלנו, אבל חורגים מהחיים היומיומיים של כל אחת ואחד מאיתנו. מדובר בסוג של מסע גילוי, חריגה ממה שאנחנו חווים ביום יום, בעבודה או בחיים הפרטיים, שאנחנו רגילים אליהם, נגיעה בדברים חדשים ושרטוט של גבולות חדשים. ובתקופה לחוצה כמו זאת במדינה שלנו, זה גם אסקפיזם מבורך. לפניכם חלק ראשון של סקירה של הטכנולוגיות והגאדג'טים ש-"כבשו" את התערוכה, שננעלת מחר (ג') בברלין.

Segway ZT3 Pro

עוד לפני שקורקינטים ואופניים חשמליים התחילו למלא כל מדרכה, ולא רק בתל אביב, ועוד לפני שמישהו חשב להשאיר בכל פינה, גינה וכניסה לבניין כלי רכב להשכרה שמפריעים להולכי הרגל, סגוויי הייתה ה-מלכה ופורצת הדרך בתחום, עם כמה מהכלים הדו גלגליים המעניינים ביותר שהגיעו לשוק אי פעם.

לא רק שהחברה לא נעלמה, היא צומחת וגדלה, ומפתחת כמעט בלי הפסקה כלי תחבורה דו גלגליים בקטגוריות שונות ומשונות, כל עוד הם נמצאים באזור החשמלי-אלקטרוני של משוואת ההנעה.

Segway ZT3 Pro.

Segway ZT3 Pro. צילום: יח"צ

כעת החברה מנסה עם ה-ZT3 Pro ליצור, אם אפשר להגדיר זאת כך, סוג חדש של קורקינטי שטח, עם צמיגי שטח ייעודיים, שגודלם במקרה הזה הוא 11 אינץ'. הוא אמור להגיע למהירות מרבית של 25 קמ"ש – מה שאומר שהטווח שלו הוא בערך 50 ק"מ נסיעה בתנאי שטח. במהירות של 15 קמ"ש בממוצע אפשר להגיע למרחק של 20 ק"מ יותר, באמצעות מערכת הנעה שיכולה להגיע עד ל-1,600 וואט. יש למכשיר מערכת בקרת תנועה ויציבות, מתלים כפולים וגם מערכת בלימה עם דיסק כפול.

ה-ZT3 Pro אמור להגיע לשוק בפועל עוד לפני סוף החודש הנוכחי, אבל המחיר שלו טרם נקבע.

Anker MagGo Wireless Charging Station

החיבור של אנקר לתחום המטענים מוכר היטב לכל מי שמתעסק בעולם הדיגיטלי, ובמיוחד למי שמחפש פתרונות הטענה רב תפקודיים או רב מעשיים. החברה מוכרת היטב גם כמי שמציעה מגוון של פתרונות כאלה עבור המכשירים של אפל, וזה נכון במיוחד בסדרה החדשה של המטענים במשפחה, שזכתה לכינוי MagGo. החיבור הישיר בשם ל-MagSafe אינו מקרי בכלל. כל המכשירים בסדרה תומכים בתקן Qi2.

MagGo Wireless Charging Station הוא אחד המוצרים בסדרה החדשה, שמוצע בארבעה צבעים, כולל תכלת ו-ורוד, וכמו כל המוצרים האחרים בה הוא מאמץ את הסיומת Go כדי לספר שהוא מתאים למשתמשים שנמצאים בתנועה.

Anker MagGo Wireless Charging Station.

Anker MagGo Wireless Charging Station. צילום: יח"צ

במקרה המסוים הזה מדובר באמצעי טעינה רב מכשירי: הוא אמנם מתקפל לגודל של עוגיית מקרון – כך החברה מציינת בפרסומות שלה, אבל כשהוא נפתח, הוא יכול להטעין בו זמנית iPhone עם תמיכה ב-MagSafe יחד עם שעון אפל ואוזניות של אפל שנמצאות במארז שתומך בטעינה אלחוטית.

הספק הטעינה המרבי של MagGo Wireless Charging Station עבור הטלפון עומד על 15 וואט, ועבור השעון והאוזניות הוא מגיע עד 5 וואט. הוא כבר מוצע למכירה ב-90 דולר.

Acer Nitro Blaze 7 handheld gaming PC

אחד הדיונים שאני מנהל באחרונה עם כמה וכמה אנשים שמבינים עניין הוא האם קונסולות המשחק שמיועדות להרצת משחקי PC, ובדרך כלל גם רצות מעל Windows 11, הן נישה ואופנה שבסופו של דבר יחלפו, או שוק אמיתי. אני נמצא בצד של אלה שמאמינים שמדובר בשוק שיישאר כאן בשנים הקרובות ויותר. אחד החיזוקים לכך הוא ההכרזה ב-IFA על Nitro Blaze 7 handheld gaming PC מבית יצרנית המחשבים אייסר – אחת מבין כמה שהוכרזו באחרונה. כשמדובר בחברה שמייצרת מחשבי משחק, כמו במקרה של לנובו, msi ואסוס, זה כבר סוג של אמירה.

Acer Nitro Blaze 7 handheld gaming PC.

Acer Nitro Blaze 7 handheld gaming PC. צילום: יח"צ

כך או כך, מדובר בקונסולה עם מסך בגודל 7 אינץ' ברזולוציית +FHD ועם קצב ריענון גבוה מאוד בתחום, שעומד על 144 הרץ. היא מבוססת על המעבד Ryzen 7 8840HS של AMD, עם השבב הגרפי המובנה Radeon 780M ועם 16 גיגה-בייט זיכרון עבודה מסוג LPDDR5x. נפח האחסון עומד על עד 2 טרה-בייט. מערכת ההפעלה היא Windows 11 Home, ועליה יש ממשק מוגדר שמקל על ההרצה וההתקנה בשם Game Space. מועד ההשקה והמחיר עדיין לא פורסמו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים