הנמר בדרכים: השלט שאומר הכל – דרושים אנשי היי-טק

10/03/2022 13:40
מטריקס רוצה להגיע ל-12000 עובדים.

לאחרונה נסעתי במכונתי המנומרת בכביש מספר 2 (חיפה-ת"א) בדרך חזרה מעוד יום ארוך. את צידי הכביש קישטו עשרות שלטי חוצות צבעוניים. באמצע הנסיעה, בחולפי מול השלט הענק של הרצל, אבי האימרה "אם תרצו אין זו אגדה" במחלף הסירה – צד את עיניי שלט אחד בגוני כחול ותכלת – "1000 משרות הייטק פתוחות".

השלט הענק הוצב על ידי מטריקס, שהמטה שלה שוכן ברחוב אבא אבן 3 (על שמו של שר החוץ האגדי בשנות ה-60-70 וגם שגריר ישראל בארה"ב ובאו"מ, אינטלקטואל אמיתי ששלט ב-13 שפות, ומקטרגיו כינוהו "פאפא בלאטה"). בירור קצר בהנהלת החברה העלה את מה שעומד מאחורי השלט הבולט.

המחסור בעובדים בשוק ההיי-טק הישראלי מחייב את מחלקות הגיוס לשלב ידיים עם מחלקות השיווק במטרה להגיע לקהל מועמדים איכותי פוטנציאלי, שיהפוך בעתיד הלא רחוק לחלק מקהילת עובדי החברה. בנוסף למאמצי הגיוס בדרכים המקובלות ברשתות החברתיות ובאתרי הדרושים, מטריקס העלתה הילוך ופנתה לאפיק גיוס חדש-ישן בדמות שלטי חוצות. שלטי החוצות נתלו על בנייני המשרדים של מטה החברה, במחלף הסירה בהרצליה. השלטים, שעוצבו בצבעי תכלת וסגול המאפיינים את החברה, מעבירים מסר ישיר עבור עשרות אלפי החולפים במקום מדי יום, אלא מה? הרצליה פיתוח נעשתה בשנים האחרונות לאחד הלבבות הפועמים של עולם ה-IT וההיי-טק.

אגב, למי שזה חדש עבורו, אז למטריקס פעילות ענפה גם בארה"ב ואירופה. כיום היא מעסיקה כ-11,000 עובדים בפרויקטים משמעותיים ועם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. החברה מתמחה בהובלה ובאימוץ טכנולוגיות וכלים פורצי דרך בתחומי ענן, סייבר, דיגיטל, ביג דטה, בינה מלאכותית, למידת מכונה, מציאות רבודה ועוד. המטרה היא תמיד אחת: להוביל את שותפיה העסקיים לקידום אסטרטגיה של חדשנות טכנולוגית ועסקית. עם לקוחותיה נמנים גופים וחברות מובילים בתחומי הליבה של המשק הישראלי, כולל היי-טק, ביטחון, בריאות, פיננסים והמגזר הממשלתי-ציבורי.

והעיקר, בין המשרות הפתוחות לאיוש: אנשי אבטחת מידע וסייבר, תוכניתני Net. מנוסים בAngular מתקדם, תוכניתני java מנוסים, אנשי DevOps, אנשי תשתיות Windows מארגוני Enterprise ועוד. את רשימת המשרות המלאה ניתן למצוא באתר החברה (כאן).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים