הנמר בדרכים: בערב "לאורו" של יהודה זיסאפל ז"ל

פלי הנמר, מנהיג אנשים ומחשבים, התייצב נרגש - יחד עם חברים, לקוחות, שותפים לדרך, מנהלים, עובדים ובני משפחת זיסאפל - באירוע שקיימה בשבוע שעבר חברת בינת לזכרו של יהודה, שנפטר לפני כחצי שנה

10/09/2024 12:57
יהודה זיסאפל ז"ל.

בסיפור המחזה "הנסיך הקטן", שכתב והלחין יהודה זיסאפל ז"ל נכתב בפרק האחרון ששמו 'פרידה': "הגיע הזמן לסכם את המסע ולהיפרד, אמר הנסיך. המסע היה מרתק ומפתיע כאחד. …אנחנו משנים את העולם מדי יום ביומו, ממציאים המצאות חדשניות, מגלים גילויים, מעלים רעיונות ויוצרים יוזמות, ויחד עם אלה מלחינים שירים חדשים ומרגשים. החברים האמיתיים שלנו, המעצימים את החוויות והריגושים, נמצאים קרוב ללב ולנשמה שלנו…".

בערב לזכרו של יהודה זיסאפל ז"ל, שקיימה בשבוע שעבר חברת בינת, התכנסו חברים, לקוחות, שותפים לדרך, מנהלים, עובדים ובני משפחה.

רועי זיסאפל, בנו הבכור של יהודה, ומי שממשיך את המורשת.

רועי זיסאפל, בנו הבכור של יהודה, ומי שממשיך את המורשת. צילום: ניב קנטור

באירוע, שהיה "לאורו" של יהודה שנפטר לפני כחצי שנה, שיתפו המשתתפים בפועלו של יהודה משש זוויות שונות, שאפיינו חלק חשוב בעשייתו הרבה: יזמות, לקוחות, הובלה בהיי-טק בישראל, השקעות, עשייה חברתית ויצירה מוזיקלית. היצירה, ההגשמה והעשייה היו חלק בלתי נפרד מיהודה. הוא היה מקור להשראה לרבים, בשילוב המדהים שידע ליצור בין עשייה עסקית וטכנולוגית מרשימה לבין אמנות, נגינה וכתיבה – ובכולם עשה חייל. השילוב יוצא הדופן בין המנהיגות השקטה והצנועה שלו, החוכמה והחשיבה המתמדת, החריצות, הנחישות והדבקות במטרה, מסבירים אולי במעט את סוד ההצלחה שלו והישגיו הרבים והברוכים. יהודה יוסיף להיות מודל לכולנו. יהי זיכרו ברוך. 

רועי זיסאפל ואלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים, המובילה בהצלחה שנים רבות.

רועי זיסאפל ואלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים, המובילה בהצלחה שנים רבות. צילום: ניב קנטור

פלי הנמר; רועי זיסאפל; חן אזולאי, בינת; יובל כהן, פורטיסימו.

פלי הנמר; רועי זיסאפל; חן אזולאי, בינת; יובל כהן, פורטיסימו. צילום: ניב קנטור

נגנים צעירים שיהודה זיסאפל ז"ל תמך בהם, עושים כולל שימוש בכלי הנגינה היקרים שהיו מהאוסף הפרטי שלו.

נגנים צעירים שיהודה זיסאפל ז"ל תמך בהם, עושים כולל שימוש בכלי הנגינה היקרים שהיו מהאוסף הפרטי שלו. צילום: ניב קנטור

מדבר באירוע. פלי הנמר, יזם ומייסד אנשים ומחשבים, מוותיקי התעשייה שהכיר בימיו כמנהל שיווק ב-יבמ את יהודה, כבר לפני יותר מ-50 שנים, טרם הקים את בינת.

מדבר באירוע. פלי הנמר, יזם ומייסד אנשים ומחשבים, מוותיקי התעשייה שהכיר בימיו כמנהל שיווק ב-יבמ את יהודה, כבר לפני יותר מ-50 שנים, טרם הקים את בינת. צילום: ניב קנטור

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים