גאדג'Time: רכזת שולחנית ניידת של דל – קל להישאר טעונים

Dell Mobile Adapter - DA310 יאפשר קצת סדר בשולחן העבודה ובעיקר כוח בעוצמה של עד 90 וואט למחשב, אבל גם למסך אם צריך

Mobile Adapter - DA310

המחשבים הדקים והקלים של ימינו מאלצים לעיתים די קרובות את המשתמשים להסתדר עם מעט מאוד חיבורים. לפעמים מדובר בשני חיבור USB-C בצד אחד של המחשב בלבד, ואם מגיעים למשרד אחרי יום ארוך של פגישות בחוץ, סיכויים טובים שאת אחד החיבורים הללו צריך להקדיש לחיבור חשמלי.

ומה אם צריך לחבר במקרה התקן אחסון חיצוני עם חיבור ישן של USB-A, שעדיין מאוד פופולרי במקומותינו? ואם רוצים גם להתחבר לרשת מקומית ולא להסתפק ברשת אלחוטית, כי צריך להעביר הרבה מידע… וכן צריך גם לחבר את המטען של המחשב. וכן, הבנתם.

דל (Dell) שלחו למערכה את Mobile Adapter – DA310, מתאם USB-C שבעה-באחד, שיכול להעביר כוח בעוצמה של עד 90 וואט למחשב, אבל גם למסך אם צריך. הוא תומך בהעברת נתונים שמספיקה לתצוגה ברזולוציית 4K ב-60 הרץ, באמצעות בחיבור HDMI או DisplayPort, ותומך בקצב העברת נתונים של 10 גיגה-ביט/לשנייה.

הוא שוקל 88 גרם בלבד, כך שממש לא מרגישים אותו אם לוקחים אותו בתיק יחד עם המחשב, והגודל שלו שהוא פחות מ-70 מ"מ בקוטר ו-70 מ"מ בגובה, גם ממש לא צריך להטריד אף משתמש.

אבל כנראה מי שירכוש את הרכזת הזו ייהנה בעיקר מדבר אחד: איסוף הכבל האוטומטי שמבוצע על-ידי גלגול החלק התחתון של הרכזת. הכבל חזור בדיוק למקומו בלי להתאמץ בגלל. המחיר החל מ-449 שקלים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למעשה המכשיר הגאוני הזה תומך בעל יציאות המסך בשוק USB-C VGA Display Port HDMI עד 4K ויציאה אחת בו זמנית. השותף המושלם לחדרי ישיבות קטנים ועובדים בתפקידים ניידים שצריכים פתאום סאונד איכותי לישיבה בכל מקום. אנחנו שמים אותו בחדרי ישיבות קטנים

אירועים קרובים