גאדג'Time: האם אתם צריכים משקפיים למשחקים?

Prizm Gaming 2.0 של אוקלי הם משקפיים שיכולים, לפי היצרנית, לעניין כל גיימר רציני, משום שהם מעניקים נוחות משופרת, מאפשרים לשחק יותר זמן ומשפרים את זמן התגובה של השחקנים, והם גם מפחיתים 30% מהאור הכחול

משקפיים למשחקים. Oakley Prizm Gaming 2.0.

למרות גילי המתקדם משהו, איני מרכיב משקפיים בכלל. לא לקרוב ולא לרחוק. וכן אני יודע שאני מאוד יוצא דופן, כולל בקרב משפחתי. אבל רוב האנשים בשכבת הגיל שלי ומעלה כבר עושים את זה כדרך קבע, וביצרנית המשקפיים המוכרת אוקלי יודעים לספר שגם יותר ויותר אנשים בגילאים המתקדמים משחקים משחקי מחשב – חלקם כמוני עושים את זה כמעט מילדות, רבים הצטרפו לשורות בתקופת סגרי הקורונה הארוכים.

אז בחברה החליטו שמה שהיקום צריך זה משקפיים שיאפשרו לאנשים שזקוקים להרכיב אותם את היכולת לשחק בנוחות ובקלות, גם שעות ארוכות – ולא סתם, אלה גם משקפי שמש.

צריכים משקפיים מיוחדים? גיימרים. אילוסטרציה.

צריכים משקפיים מיוחדים? גיימרים. אילוסטרציה. צילום: BigStock

לאחרונה החברה השיקה את הדור השני של Prizm Gaming, שמציע סדרה של משקפי שמש עם השמות Plank, Fuller, Pitchman ואפילו Trajectory, שמצטרפים לרשימה של עוד מסגרות, במגוון מרשים למדי של צבעים ועיצובים, שהינם קלי משקל ומיועדים להרכבה לאלה הצריכים עדשות מרשם וגם ללא מרשם.

המשקפיים, כך לפי אוקלי, מעניקים נוחות משופרת, מאפשרים לשחק יותר זמן ומשפרים את זמן התגובה של השחקנים. העדשות שלהן מותאמות באופן ייחודי להחלשת האור הכחול הנובע ממסכי OLED ומסכי LED עם טכנולוגיה שנועדה להפחית 30% מהעוצמה.

טווח המחירים של המשקפיים נע בין 600 ל-1,200 שקל, ואתם רק צריכים להחליט קודם כל אם אתם באמת זקוקים למשהו כזה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים