נשים ומחשבים: שרית לזינגר, וואן

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: שרית לזינגר, סמנכ"לית מוצר בחטיבת הדיגיטל והחדשנות של וואן

שרית לזינגר, סמנכ"לית מוצר בחטיבת הדיגיטל והחדשנות של וואן

שם ותפקיד: שרית לזינגר, סמנכ"לית מוצר בחטיבת הדיגיטל והחדשנות של וואן (ONE).

השכלה/שירות צבאי: תואר ראשון במדעי החברה והרוח מהאוניברסיטה הפתוחה, לימודי .B.Ed תקשורת והוראה מסמינר הקיבוצים, לימודי הסמכה ל-PMP של הטכניון, ניהול פרויקטים בג'ון ברייס וניהול מוצר ב-Product  Expert.

מה הביא אותך לעולם הטכנולוגי?

החיים. הייתה זו השתלשלות טבעית של דברים כפי שקורה לרבים מאיתנו. בזמן שמקצועות הרוח התפוגגו קצת מהעולם שלנו, הטכנולוגיה נכנסה לכל תחום ותחום בחיי היומיומיים וככה מצאתי את עצמי מתפתחת עם המגמות בשוק.

מהלימודים הגעתי ישירות לחברת MAX (לאומי קארד), שם ביליתי כמעט 12 שנים. התחלתי במוקד אישורים וחסימות ומשם התפתחתי לניהול צוות, ניהול מועדוני לקוחות וניהול פרויקטים, עד אשר הגעתי לניהול מוצר. לאחר מכן עבדתי במשך כשלוש שנים בחברה למשק וכלכלה וניהלתי את כל המוצרים הטכנולוגים החדשים במערכות מידע.

אני עובדת כבר שנה בחטיבת הדיגיטל והחדשנות של וואן, ויכולה להעיד שהתפקיד שלי מאפשר לי להמשיך לצמוח וללמוד בעולמות ה-Product מכיוון שאנחנו עובדים בעולם שכל הזמן נמצא בתנועה. לא פעם אני תוהה אם נצליח אי פעם להדביק את הקצב. ביומיום אני נחשפת למגוון רחב של טכנולוגיות מתקדמות ומוצרים מעניינים, שתורמים לא מעט לאיכות חיים של אנשים פרטיים. כמו כן, במסגרת העבודה אני מתוודעת ללקוחות במנעד רחב של סגמנטים ותפקידים. בתקופה קצרה מאד נשאבתי לתוך העבודה בצורה הכי חיובית שיש, העבודה הדינמית והאינטנסיבית שומרת עלי להישאר כל הזמן מחוברת ורלוונטית, עם אצבע על הדפק לגבי מגמות בשוק, חידושים בתעשייה וכו'. סיפוק גדול.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה?

דווקא תעשיית ההיי-טק היא התעשייה הראשונה לעודד נשים להשתלב בתפקידים טכנולוגיים ולקדם אותן לתפקידים ניהוליים. אני, לדוגמה, חברה בחמש קבוצות ברשתות החברתיות, שבהן חברות רק נשים מנהלות שעוסקות בעולמות המוצר. לכן אני חושבת, שלא רק שלא ראיתי אפליה כנגד נשים לאורך הדרך, אלא עידוד מתמיד להשתלב ולהצליח.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה?

לא נתקלתי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים