גאדג'Time: טסלה, אבל לא המכונית…

Tesla Wireless Charging Platform הוא משטח, שאפשר להניח עליו עד שלושה מכשירים שתואמים לתקן הטעינה האלחוטית Qi, וכל אחד מהם יכול לקבל הספק טעינה של עד 15 ואט

Tesla Wireless Charging Platform

אם אני אומר טסלה, מה אתם עונים? לא. לא מכונית. ממש לא. למכונית אין מספיק מקום בחניה של המדור. טסלה עושים עוד כמה דברים מסביב, ובהם פה ושם כמה חפיצים. אתם צריכים בעצם לענות פלטפורמת טעינה אלחוטית.

טוב, יש כנראה עוד כמה תשובות נכונות, אבל הפעם אני רוצה להציג בפניכם את Wireless Charging Platform שהוא משטח, עם רגלית שמתחברת מגנטית ואפשר לפרק אם רוצים שיהיה שטוח, שעליו אפשר להניח עד שלושה מכשירים שתואמים לתקן הטעינה האלחוטי Qi. כל אחד מהם יכול לקבל הספק טעינה של עד 15 וואט.

היתרון הגדול של המשטח הזה הוא שלא חשוב היכן מניחים את המכשיר. הוא ייטען בכל נקודה. הסיבה היא הטכנולוגיה שבה משתמשת הפלטפורמה, שנקראת FreePower. מה שזה אומר בעצם הוא, שמתחת למשטח מפוזרים סלילים מגנטיים מייצרי הספק טעינה, שמספקים, בשכבות, כיבוי לכל נקודה במשטח.

אבל אי אפשר לברוח לגמרי מעולם הרכב. לפי החברה, העיצוב של Wireless Charging Platform נגזר מ-Cybertruck, רכב השטח החשמלי של החברה. המחיר, איך לא, יוקרתי ועומד על לא פחות מ-300 דולר. אפשר להזמין עכשיו בחנות החברה, אספקה החל בפברואר המתקרב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים