נשים ומחשבים: רוני זק, נס

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: רוני זק, מנהלת לקוחות בחטיבת המומחים והיועצים בחברת נס

רוני זק, מנהלת לקוחות בחטיבת המומחים והיועצים בחברת נס.

שם ותפקיד: רוני זק, מנהלת לקוחות בחטיבת המומחים והיועצים בחברת נס (Ness).

השכלה ושירות צבאי: בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה וקצינת רכש מחשוב בחיל הים.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? את תחום הטכנולוגיה פגשתי לראשונה בשירות הקבע שלי בחיל הים. הייתי אמונה על כלל רכש המחשוב לחיל. מתוקף תפקידי נחשפתי למגוון רחב של טכנולוגיות תוכנה, חומרה, תשתיות וציוד קצה. היחידה שבה שירתתי התעסקה במערכות מידע, תשתיות מחשוב ופיתוח תוכנה, ובצורה די טבעית המשכתי לתפקידים עם אופי טכנולוגי גם באזרחות.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? אני נמצאת בשוק העבודה למעלה מעשור, ובתחושה שלי, הפער הולך ומצטמצם משמעותית. כיום ב-נס אני נמצאת בפעילות שעוסקת בהשמה ומיקור חוץ של מומחים ויועצים טכנולוגיים, וכל שכבת הניהול של החטיבה היא 100% נשים! הן המקבילות שלי והן המנהלת שלי. בכל מקום שעבדתי בו, כיהנו מנהלות בכירות, גם בתפקידי ניהול וגם בתפקידים טכנולוגים. ב-נס אני מנהלת כ-140 עובדים ועובדות וגם אצלי ישנן נשים מרשימות מאוד בתפקידים עסקיים, ובתפקידים טכנולוגיים בהם אבטחת מידע וסיסטם. ככלל אצלנו ב-נס, מחצית מהחברה הן נשים.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? לא, לשמחתי לא חוויתי אפליה כזאת.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יוסי ביטון

    היא לא הייתה קצינה, אלא נגדת.

אירועים קרובים