נשים ומחשבים: שירן פרץ, GRSee Consulting

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: שירן פרץ, ראש צוות אופרציה ב-GRSee Consulting

שירן פרץ, ראש צוות אופרציה ב-GRSee Consulting.

שם ותפקיד: שירן פרץ, ראש צוות אופרציה ב-GRSee Consulting – חברת ייעוץ המתמחה בהשגת תאימות PCI עבור חברות ומספקת פתרונות מותאמים ויצירתיים לאבטחת מידע ושירותי ייעוץ מותאמים אישית.

השכלה/שירות צבאי: שירות צבאי במשטרת ישראל (בתפקיד לא טכנולוגי). בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני במינהל עסקים.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה?

הגעתי לתחום לגמרי במקרה, כאשר חיפשתי עבודה כמנהלת פרויקטים. התקבלתי לחברת GRSee, שפתחה בפניי צוהר לעולם הטכנולוגי, ודרך מקום העבודה נחשפתי לעולם אבטחת מידע וסייבר. מאחר שהגעתי לעולם זה ללא ניסיון קודם, זה הצריך ממני ללמוד את העולמות האלו מאפס ולא להפסיק לשאול שאלות. לאחר כשנתיים לערך קודמתי לתפקיד ראש צוות אופרציה וכיום אני מנהלת עובדים באופן ישיר ועובדים באופן מטריציוני.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה?

לא, אני לא חושבת שיש אפליה בתעשייה. נכון שיש רוב גברי בתעשייה, אך לדעתי זה קיים מאחר שלהמון נשים יש מחסום מלגשת לעולמות אלו ויש נטייה לבחור במקצועות שיכולים להתאים בצורה טובה יותר "לאימהות". עם זאת, אני שמחה לראות שיש יותר ויותר נשים במקצועות אלו, ובחברה שלנו רואים שיש יותר ויותר גיוסים של נשים בתפקידים משמעותיים.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה?

לא, לשמחתי לא חוויתי אפליה כזאת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים