ליאור גולן מציין 30 שנה בקבוצת יעל – "הגעתי במקרה ונשארתי לתמיד"

בהרמת כוסית לציון המאורע, בהשתתפות עובדי החטיבה, אמר גולן את המילים המרגשות: "התמזל מזלי לעבוד בחברה הזו ולעבור מסע שלם, עם האנשים שלה"

מציין 30(!) שנות קריירה בקבוצת יעל. ליאור גולן.

ליאור גולן, מנהל חטיבת הפתרונות המשולבים בקבוצת יעל (Yael) מציין השבוע לא פחות משלושים שנות עבודה בקבוצה. בהרמת כוסית לציון המאורע, בהשתתפות עובדי החטיבה, אמר גולן את המילים המרגשות: "התמזל מזלי לעבוד בחברה הזו ולעבור מסע שלם, עם האנשים שלה".

גולן, כך מסתבר, התחיל את עבודתו ביעל כבר בגיל 22, כמשוחרר טרי בחופשה, שגויס לתפקיד של שליח. "החלפתי את השליח של המחסן שיצא למילואים ו… נשארתי עד היום, במסלול שעבר דרך רוב התפקידים האפשריים בחברה, בשנים שבמהלכן אפילו יצאתי ללימודי תעשייה וניהול, מטעמה של הקבוצה".

קבוצת יעל – שציינה לא מזמן 60 שנות פעילות ונחשבת לאחת מחברות ה-IT המובילות בישראל, עם למעלה מאלפיים עובדות ועובדים האחראיים על שורת פרויקטים בכל מגזרי המשק – מציגה ייחודיות בשילוב בין חדשנות ויציבות, עם עובדים חדשים לצד כאלה שסוגרים בה עשור רביעי.

"כל מה שיש לי בחיים היום – הוא מהחברה, שהיא חלק משמעותי בחיים שלי", אמר גולן. "זו זכות עבורי לעבוד לצד כולכם, בחברה מיוחדת מאוד, בה יש עובדים של למעלה משלושים שנים, מה שנדיר מאד בתחום שלנו ומעיד על חברה שהיא באמת בית חם להרבה שנים".

גולן מספר על לא מעט חוויות, שאותן חווה לצד העבודה האינטנסיבית, ואפילו גילה: "אלה 30 שנה שבמהלכן יצא לי לעשות המון. בין היתר, אפילו לבלות לילה ברומא בחברת פלי הנמר… ;-)".

ומה בעתיד? "אני מקווה לדבר שוב בתום 30 השנים הבאות בקבוצה", ציין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים