הנמר בדרכים: והפעם ב-Starsclub – כנס סלקום השנתי

18/09/2024 17:21
מנכ"ל סלקום הנכנס, אלי אדדי.

האירוע, שהתקיים בחסות פאלו אלטו (Palo alto networks), דל (DELL Technologies), סיסקו (Cisco) ו-VMware, נערך במלון כרמים בהשתתפותם של כ-100 מנהלים בכירים ומקבלי החלטות בשוק ה-IT, ממגוון החברות והגופים המובילים במשק. בכנס נטלו חלק מנכ"ל סלקום הנכנס, אלי אדדי; סמנכ"לית לקוחות עסקיים, סיון שושן-לישע; וסמנכ"לית השיווק, דפנה אגסי-בר

היום הראשון של הכנס נפתח ביקב קסטל, עם סיור באיזי ריידרים, והמשיך להתמקמות במלון לסדנאות גוף ונפש, בהן גם אמבטיות קרח. בשעות הערב יצאו המשתתפים למופע פסנתר אינטימי של מארינה מקסימיליאן במערת צדקיהו, שהשאיר את כולם נפעמים.

ביומו השני של הכנס, שנערך בהנחייתה של מגישת הטלוויזיה עדי זריפי, שולבו הרצאות של נציגי לקוחות של סלקום, ביניהם בכירים במשק, בהם אל על, דיסקונט ועוד.

סלקום עסקים, כשחקנית מובילה בעולמות ה-IT והאינטגרציה, וספקית של גופי החירום וההצלה המובילים במשק, שמה דגש בכנס על אתגרים במציאות של אי-ודאות במלחמה, והיכולת לספק פתרונות 360 גמישים בזמן אפס ללקוחות ענק במשק הישראלי.

אלי אדדי, מנכ"ל סלקום: "במהלך השנה האחרונה התמודדנו במדינה עם אתגרים מורכבים בכל הזירות, ואנו בסלקום, כחברה הכי ישראלית שיש, התייצבנו מיד לצד כלל הלקוחות שלנו, המהווים עמודי תווך בכלכלה והתעשייה בארץ, על מנת להעניק להם את סל פתרונות התקשורת הטובים והמתקדמים ביותר שיש".

סיון שושן לישע, סמנכ"לית לקוחות עסקיים בסלקום.

סיון שושן לישע, סמנכ"לית לקוחות עסקיים בסלקום. צילום: ויקטור לוי

סיון שושן לישע, סמנכ"לית לקוחות עסקיים בסלקום: "אנו ממשיכים כל העת להעניק ללקוחות את הפתרונות המובילים והחדשניים ביותר שקיימים בכלל עולמות התקשורת, האינטגרציה וה-IT ומעמיקים את שיתופי הפעולה בכלל עולמות הסייבר, אבטחת המידע, הענן ועוד, על מנת להוביל בשוק ולתת מענה שלם ומקיף לכל הצרכים ההולכים וגדלים של הגופים הגדולים ביותר בישראל".

אריה דרעי, סגן מנהל חטיבה ומנהל זרוע הטכנלוגיות בבנק דיסקונט.

אריה דרעי, סגן מנהל חטיבה ומנהל זרוע הטכנלוגיות בבנק דיסקונט. צילום: ויקטור לוי

אריה דרעי, סגן מנהל חטיבה ומנהל זרוע הטכנלוגיות בבנק דיסקונט, דיבר על שבירת אקסיומות בעולם הבנקאות ואיך עשה את זה באמצעות סלקום והשירותים העסקיים שלה בעולמות של דאטה סנטר, מתגים מתקדמים ותשתיות קריטיות לתפעול השוטף של הבנק, ובקמפוס החדש בפרט.

חן עמרם, ראש אגף תשתיות ואבטח מידע ב-אל על.

חן עמרם, ראש אגף תשתיות ואבטח מידע ב-אל על. צילום: ויקטור לוי

חן עמרם, ראש אגף תשתיות ואבטח מידע ב-אל על, דיבר באירוע על אתגרי חברת התעופה הלאומית בתקופות משבר של אי-ודאות בשנים האחרונות. וציין כיצד הצליחו בחברה באמצעות הישענות על יכולות סלקום עסקים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים