מסורת ושמה בעיטת פתיחה

הטכנולוגיה היא סם החיים בעולם הגלובלי, ומסייעת לארגונים ולמדינות לשרוד ● לכן, הדיונים שייערכו ביום ה' הקרוב במרכז הכנסים אווניו, באירוע השקת הפעילות של השנה - KickOff, יהיו על רקע החיבור בין טכנולוגיה ועסקים

ענף ה-ICT יתכנס ביום ה' הקרוב למפגש השנתי שלו, בו תושק תחילת שנת העבודה 2011. לא במקרה זוכה האירוע לשם KickOff – בו עוסקים המנמ"רים והמנכ"לים בשיח פתוח וממוקד, בסדר היום שלהם בשנה שהחלה. המדובר במסורת בת שנים רבות, ההופכת את הכנס לאירוע המרכזי של תחילת השנה. בשנה שעברה עמד הכנס בסימן היציאה מהמיתון.

פרופסור סטנלי פישר, נגיד בנק ישראל, חזר אתמול (ב') מהכינוס הכלכלי הבינלאומי בדאבוס. הוא אמר, כי רוח הדברים בכנס הייתה שהמיתון העולמי מאחורינו וכי מרבית המדינות מתחילות להתאושש. לדברי הנגיד, תחזיות הצמיחה הגלובלית, העומדות על 3%, אינן עדכניות לדעתו, והנתונים יתבררו במהלך השנה כגבוהים יותר.

הטכנולוגיה היא סם החיים בעולם הגלובלי, ומסייעת לארגונים ולמדינות לשרוד. לכן, הדיונים שייערכו ביום חמישי במרכז הכנסים אווניו, יהיו על רקע החיבור בין טכנולוגיה ועסקים. גם השנה, כמו בשנה שעברה, יפתחו את הכנס איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי וברוך גינדין, מנכ"ל גרטנר (Gartner) ישראל. גינדין ידבר על המגמות הצפויות בעולם ה-IT ב-2011. ויעשה זאת, כמיטב המסורת, בצורה מקורית.

לאחר מכן ייערכו שלושה פאנלים בהשתתפות מנמ"רים ומנכ"לים מהענף, שידונו בנושא מיחשוב הענן על זוויותיו השונות. אם בשנה שעברה דנו בשאלה האם כן או לא מיחשוב ענן, הרי שיש להניח כי השאלה השנה תהיה "מתי ענן".

2011 KickOff יכלול בתוכו גם את טקס הכתרת המצטיינים לשנת 2010. זהו החלק השני של תחרות מצטייני המיחשוב ITAwards, בה נבחרים בקטגוריות האישיות המנמ"ר, המנהל אבטחת המידע וה-CTO מצטיינים. ועדה בראשות פרופסור גדי אריאב ראיינה מועמדים לתואר ממגזרים ושונים ובחרה אותם. לצד אלה, נבחרו גם המצטיינים במיוחד, המהווים מודל לחיקוי. לאחר שחברי הוועדה שמכו את דברי המתמודדים, הם לא הסתירו את התרשמותם מהם. בסך הכל צפויה לנו שנה מעניינת, לא רק בגלל האתגרים הטכנולוגיים, אלא גם בגלל ההתרחשויות שקורות במרחק שעה טיסה מהשכונה שלנו במזרח התיכון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים