יו-טיוב – אורגניזם חי ונושם למינוף סרטי התדמית שלכם

חמישה טיפים חשובים להקמת ערוץ יו-טיוב לתפארת

מחפשים במה לסרט התדמית שלכם? מבקשים לחשוף את סרט המוצר שלכם בפני משקיעים פוטנציאליים? ערוץ יו-טיוב (YouTube) משלכם הינו אחד המקומות המתאימים ביותר למטרה זו. שם תוכלו לשתול סרטים שיווקים לארגון, סרטי תדמית לעסק, סרטי הדרכה, סרט מוצר, סרט תדמית לתערוכה או סרט לכנס. בין אם לארגונכם קיים כבר ערוץ יו-טיוב אשר זקוק לשיפוץ קל או שמא אין לכם כזה בנמצא – מאמר זה נועד לספק לכם טיפים מעשיים ובעלי ערך רב שיסייעו לך בביצוע התהליך.

טיפ ראשון: הדינמיות של ערוץ היו-טיוב שלכם כאורגניזם חי ונושם
חשבו על ערוץ היו-טיוב שלך כעל אורגניזם חדש, אשר מקובל ללמוד מהתנהלותו כיצד לשפר אותו. עקבו אחריו בתדירות גבוהה ושנו אותו בהתאם לצורך. קחו בחשבון שהמראה והסגנון של הערוץ ניתן לשינוי בנקל, ומכאן שאין סיבה לדאגה. במידה ותחושו כי סרטי התדמית שלכם בערוץ אינם זוכים לחשיפה גבוהה, תוכלו לשנותו מן הקצה אל הקצה, ללא עלות גבוהה והקצאת משאבים רבים. שינוי קל בתיאור ובתגיות, בתמונות ובסדר הסרטונים, עשוי לעיתים להניב את התוצאה הנכספת. אין צורך לדאוג מן היום הראשון לאיסוף כמות נרשמים מכובדת. אלו יגיעו עם הזמן.

טיפ שני: חשבו על ערוץ היו-טיוב כמדיה חברתית לכל דבר
בהמשך לחשיבה המתבקשת מהטיפ הראשון, עליכם לטפח אותו כל הזמן. יש הממליצים למנות גורם מהארגון אשר תפקידו לבנות קהל מעריצים נלהב, לתת מענה לשאלות הצופים ולנהל את הפרופיל. רצוי שהוא יפרסם את הערוץ במדיות חברתיות מגוונות, כגון פייסבוק (Facebook) ולינקדין (Linkedin). עליו יהיה גם להעלות הפניות לסרטונים בבלוגים רלוונטיים וברשימות תפוצה חוקיות, כל אלו בזמן אמת ובחריצות. הטילו עליו ליצור שיתופי פעולה עם ערוצים קשורים אחרים, אשר יהוו גשר לכניסות לערוץ שלכם ע"י מתעניינים.

טיפ שלישי: עשו יותר מאשר מיחזור הקיים
בהיותכם מטפחים את ערוץ הווידיאו שלכם, חלק מהעבודה הנדרשת היא פרסום סרטי התדמית הקיימים שלכם. אולם זו אינה המטרה היחידה וגם לא העיקרית. מטלה חשובה היא שסרטוני התדמית שלך יתחדשו מעת לעת. הללו צריכים לפנות אל קהלי יעד שונים, אשר יוכלו להתחבר אל הצורה שבה אתם מציגים את עצמכם וכך יסייעו לחיבור יקר הערך ביניכם לבין לקוחותיכם. כלומר שעל סרטי התדמית שלכם להציג מגוון זוויות אודותיכם ואודות השירותים שאתם מציעים.

טיפ רביעי: הציגו בחלון הראווה של הערוץ את ה-"אני" הטוב ביותר שלכם
כאשר גולש נכנס בפעם הראשונה אל הערוץ שלכם, עליכם להסתכל על הגעתו כעל הזדמנות להקסים אותו ולספק לו עניין במוצרים ו/או בשירותים שלכם. לכן, חשוב מאוד שסרט התדמית שלכם, או כל סרטון אשר מופיע בעמוד הראשי בערוץ, יהיה הסרטון המקצועי ביותר ושיהיה בלתי מתפשר באיכותו. אם תחושו שקיים צורך כזה, פנו לאיש מקצוע אשר יעזור לכם ליצור סרט תדמית מקצועי ככל האפשר. שימו לב: כניסה של גולש חדש לערוץ שלכם היא הזדמנות חד פעמית לשבות את ליבו ולדוג אותו בחכתכם.

טיפ חמישי: מגוון, מגוון, מגוון
אתר יו-טיוב, שמצוי בבעלותו של גוגל (Google), מהווה מנוע חיפוש חזק ואיכותי, ממנו יכולים להגיע כניסות אל אתר האינטרנט הראשי שלכם. מכאן, שהצגת ספקטרום של תכנים עשויה להוביל להצגת סרטוניכם בעקבות מגוון מילות חיפוש. ככל שתציגו יותר סרטונים מגוונים, כגון כיצד להשתמש במוצרים, ראיונות בתקשורת וכד' – כך יוצג הערוץ שלכם ביותר תוצאות חיפוש ויעלה קרנו.

לסיכום
יו-טיוב הינה מערכת הבנויה כרשת קורים ענפה, וככזאת עליכם לזכור תמיד, כי טוויית כמה שיותר קורים תוכל לסייע לכם לעניין לקוחות פוטנציאליים בכל מגוון השירותים שאותם אתם מציעים ולקלוע לצרכיהם של הלקוחות. כפועל יוצא, תזכו להגדלת החשיפה והמכירות שלכם.

הכותבת היא מומחית בבניית אתרים שגוגל מבין ובקידום אתרים ברשתות חברתיות וביו-טיוב

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. תמיר

    מאמר מעניין, אך את הדבר החשוב ביותר היא שכחה: להכניס בתיאור של האתר מילות מפתח, כך הסרטון יעלה בחיפוש בגוגל!

אירועים קרובים