בתוך שנה: טוויטר שילמה יותר מ-10 מיליון דולר לאחד המהנדסים

מסמכי ההנפקה של הרשת החברתית מצביעים על המחסור במהנדסים מוכשרים בעמק הסיליקון, כאשר אחד ממהנדסיה שלשל לכיסו יותר ממנהלי הטכנולוגיה, הכספים והתפעול

טוויטר (Twitter) פרסמה את מסמכיה לקראת ההנפקה בבורסה, מהם עולה כי כריסטופר פריי, סגן נשיא בכיר להנדסה, השתכר בשנה החולפת כ-10.3 מיליון דולר – קרוב מאוד לשכרו של מנכ"ל החברה, דיק קוסטולו.

שכרו של פריי גבוה משכרם של מנהל הטכנולוגיה הבכיר אדם מסינגר, מנהל הכספים הראשי מייק גופטה ומנהל התפעול הראשי עלי רוגני. השכר הגבוה של פריי ממחיש היטב את המחסור במהנדסים מוכשרים בעמק הסיליקון.

התגמול של פריי מורכב בעיקר ממניות, ששוויין הכולל עמד בשנה שעברה על 10.1 מיליון דולר. השכר שלו הסתכם ב-145,513 דולר בתוספת בונוס של 100 אלף נוספים.

"המספר של המהנדסים המוכשרים ביותר בעמק הסיליקון לא גדל", מספר ליין גרנט, מגייס עובדים מפירמת Riviera Partners, שמתמחה בהשמת מהנדסים בחברות סטארט-אפ המגובות בהון סיכון. "אבל הביקוש למהנדסים כאלה עולה בהרבה על ההיצע".

הביקוש הגבוה מביא להטבות מיוחדות, דוגמת מכונית טסלה סדאן שהוצעה על ידי אחת מהחברות בשנה שעברה למהנדס מבוקש. עלותה של מכונית כזו בליסינג בארה"ב היא כאלף דולרים לחודש – סכום הנחשב לגבוה מאוד. גרנט סירב לנקוב בשמה של החברה, עמה עובדת הפירמה שלו.

הטבות נוספות שמציעות חברות דוגמת גוגל (Google) ופייסבוק (Facebook) לעובדים המבוקשים בעמק הסיליקון כוללות קפטריה חינם, שירותי כביסה והסעות לעבודה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים