נשבר שיא גינס בהקלדה על iPad

5.26 שניות בלבד נדרשו לבנו של מיכאיל סאאקשווילי, נשיא גיאורגיה, כדי להקליד את האלף-בית האנגלי - כשניה פחות משיא גינס הקודם ● לפי הדיווח ב-Fox News, סאאקשווילי "התכונן במשך חודשים" לשניות הגורליות האלה

חודשים ספורים לפני שצפויה אפל (Apple) לשחרר את השינויים בתוכנת המקלדת שלה במכשירי ה-iPad, נשבר השבוע שיא גינס בהקלדה עליו.

לפי דיווח של Fox News, בנו בן ה-15 של נשיא גיאורגיה, מיכאיל סאאקשווילי, הוא בעליו הגאה של שיא גינס החדש בהקלדת האלף-בית האנגלי (A-Z) במכשיר ה-iPad. השיא שלו עומד על 5.26 שניות – כשניה פחות השיא הקודם של צ'ארלי ג'וזף מק'דונל, 6.31 שניות, שנקבע בסוף יוני בשנה שעברה. לפי הדיווח, סאאקשווילי "התכונן במשך חודשים" לשניות הגורליות האלה.

עם זאת, בהשוואה להקלדה של האלף-בית במקלדת מחשב רגילה, השיא של סאאקשווילי לא מרשים במיוחד. בשיא גינס נחשק זה מחזיק כרגע סודהאקאר ראג'ו, שקבע בפברואר השנה זמן הקלדה של 3.52 שניות.

אם נרצה להשוות את השיא של סאאקשווילי לשיא של הקלדה במקלדת ה-iPhone, שבה המקשים צפופים וקרובים יותר זה לזה, נגלה שאין עוד שיא כזה. הערך המקביל הקרוב ביותר הוא הזמן שנמדד לשיא גינס בהקלדת המשפט: "The razor-toothed piranhas of the genera Serrasalmus and Pygocentrus are the most ferocious freshwater fish in the world. In reality they seldom attack a human". השיא הנוכחי עומד על 25.94 שניות והושג בעזרת המקלדת של מכשיר הטלפון גלאקסי S, הפועל בעזרת מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) עם תוכנת ההקלדה של Swype. השיא הזה עוד לא נשבר במכשיר iPhone, אף כי באופן לא רשמי, סיפר הכתב בראיין סמית' מאתר Gumball Tech, כי הצליח לעשות זאת בפחות מ-22 שניות.


בראיין סמית' מאתר Gumball Tech קורא תיגר על שיא גינס בהקלדה בטלפון חכם

בתוך כך מעניין לציין, שאפל כבר הודיעה כי תשנה את תוכנת ההקלדה ב-iPad במערכת ההפעלה iOS 5 שתשוחרר במהלך השנה, כך שתכלול תכונה של חלוקת המקלדת לשני חצאים במצב החזקה רוחבי כדי להקל על הקלדה בשני האגודלים תוך החזקת המכשיר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים