ראש מדור ניו מדיה בדובר צה"ל: "המדיה החברתית סייעה לנו לעצור את דו"ח גולדסטון הבא"

"רתמנו את האזרחים להסביר את ישראל בפייסבוק ובטוויטר - ובמלחמה הזו ניצחנו", אמר סגן סשה דרטווה בכנס שערך איגוד האינטרנט הישראלי ● לדבריו, "אפילו CNN הגדיר אותנו כהצלחה טכנולוגית"

"אחרי 57 מיליון חשיפות בפייסבוק (Facebook), ויותר מעשרה מיליון ביו-טיוב (YouTube), הפסיקו לדבר על ההפצצות בעזה – אלא על הציוצים של צה"ל בטוויטר (Twitter). המדיה החברתית סייעה לנו לעצור את דו"ח גולדסטון הבא", אמר סגן סשה דרטווה, ראש מדור ניו מדיה בדובר צה"ל.

סגן דרטווה אמר את הדברים בפאנל בנושא ההסברה ברשת, שנערך במסגרת כנס שערך אתמול (ד') איגוד האינטרנט הישראלי. לדבריו, "רתמנו את האזרחים להסביר את ישראל בפייסבוק ובטוויטר – ובמלחמה הזו ניצחנו. אפילו CNN הגדיר אותנו כהצלחה טכנולוגית".

מיכל שרייבר, מנכ"לית ווב-דאן – שמנהלת את הנוכחות החברתית של פיקוד העורף, הציגה באירוע את היערכות פיקוד העורף ברשתות החברתיות בעת חירום. "המטרה של השימוש ברשתות החברתיות היא ליצור שיח עם האזרח בעתות שגרה-חירום. אנחנו הראשונים בצה"ל שהתחלנו תהליך זה. במבצע 'עמוד ענן', למשל, תדרכנו את האזרחים והרגשנו שאנחנו מצילים חיים".

פרופ' ישע סיון, יו"ר הוועדה הטכנולוגית באיגוד האינטרנט הישראלי, אמר כי "הרשת מגיעה לכל מקום – מכיכר תחריר ועד האסיר X. בכנס עשינו מאמץ מיוחד לחבר את גורמי הממשל עם תעשיית התקשורת ועם המתנדבים, כדי לראות כיצד ניתן לרתום את הרשת לסייע בעתות חירום, כמו גם בזמני שגרה ופנאי. לאיגוד האינטרנט תפקיד ייחודי ביצירת מסגרות שכאלה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים