בניגוד להבטחה ישנה: גוגל צפויה לשלב באנרים בדפי תוצאות החיפוש

על אף שהתחייבה באתר הרשמי של החברה שלא לעשות כך, ענקית האינטרנט מפעילה ניסוי לבחינת שילוב באנרים בדף התוצאות

מריסה מאייר, אז סגנית נשיא למוצרי חיפוש וחוויית משתמש בגוגל (Google), פרסמה לפני קרוב לשמונה שנים באתר רשמי של החברה, כי ענקית האינטרנט לעולם לא תפרסם מודעות באנר בדפי תוצאות החיפוש או בדף הבית של גוגל. עתה, כך נדמה, ההבטחה הזו הלכה לאיבוד במאגרי המידע האינסופיים של החברה.

מאייר הספיקה מאז להחליף מקום עבודה ומכהנת כיום כמנכ"ל יאהו! (!Yahoo). אבל גם בענקית האינטרנט השתנו הדברים: בגוגל שוקדים בימים אלה על שילוב באנרים בדפי תוצאות החיפוש – כך עולה מתצלום מסך שצילמו בחברת השיווק האינטרנטית Synrgy ופורסם באתר SearchEngineLand. בצילום נראה באנר ענק שמופיע בראש הדף של תוצאות החיפוש ומקדם את חברת התעופה SouthWest Airlines.

בתגובה מסר דובר גוגל, כי מדובר בניסוי שמופעל בשוק של ארצות הברית בלבד, "ובמתכונת מצומצמת מאוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים