תוך שלושה שבועות: פייסבוק שילמה 40 אלף דולרים למאתרי באגים

במקרה אחד שולם סכום של 7,000 דולרים לאדם שגילה שישה באגים שונים, ואדם נוסף קיבל סכום של 5,000 דולרים עבור "דיווח חשוב במיוחד", כתב ג'ואי סאליבן, מנהל האבטחה הראשי של פייסבוק, בהודעה שפרסם בבלוג ● מצד שני, כתב סאליבן, "נאלצנו להתמודד עם דיווחים כוזבים רבים, של אנשים שרק ביקשו להתפרסם"

פייסבוק (Facebook) הודיעה אתמול (ב') כי בשלושה השבועות שחלפו מאז הכריזה על התוכנית החדשה, שבמסגרתה משלמת החברה לחוקרים חיצוניים שמגלים באגים באתר, שולם סכום כולל של 40 אלף דולרים למגלי הבאגים.

במסגרת התוכנית שעליה הכריזה החברה בחודש שעבר משולם סכום של 500 דולרים למי שמדווחים על באגים לא מוכרים שעלולים לשמש גורמים עוינים. במקרה אחד שולם סכום של 7,000 דולרים לאדם שגילה שישה באגים שונים, ואדם נוסף קיבל סכום של 5,000 דולרים עבור "דיווח חשוב במיוחד", כתב ג'ואי סאליבן, מנהל האבטחה הראשי של פייסבוק, בהודעה שפרסם בבלוג. מצד שני, כתב סליבן, "נאלצנו להתמודד עם דיווחים כוזבים רבים, של אנשים שרק ביקשו להתפרסם". סאליבן לא ציין כמה באגים נתגלו בסך הכל.

"אנו נמצאים בקשר עם מומחי אבטחה רבים, אך במסגרת התוכנית החדשה אנו מפתחים דו שיח עם אנשים רבים מ-16 מדינות ברחבי העולם, מטורקיה ועד פולין, שנושא האבטחה באינטרנט קרוב לליבם", כתב סאליבן. "התוכנית מסייעת להפוך את האתר שלנו לבטוח יותר, באמצעות גילוי של בעיות גדולות וקטנות כאחד, וליטוש הקוד שלנו".

במענה לשאלה אם התוכנית חלה גם על יישומים שמקורם בצדדים שלישיים השיב סאליבן, כי "לצערנו, הדבר אינו מעשי משום שמדובר במאות אלפי שירותי אינטרנט עצמאיים, אך אנו עורכים ביקורות תכופות כדי לוודא שמירה על האבטחה והפרטיות, ומפעילים כלים לגילוי אוטומטי של יישומים זדוניים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים