הציפיות בשמיים: סמסונג תשיק מחרתיים את הגלקסי S4 בניו יורק

הענקית הדרום קוריאנית צפויה לשדרג רבות את החומרה של המכשיר ולהוסיף שיפורי תוכנה - ה-S4 יישא את מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.2, יהיה בעל מסך סופר AMOLED באיכות 1080p בגודל 5 אינץ', ויכיל מעבד חזק, ארבעה או שמונה-ליבתי ● אחת מתכונות התוכנה שלו תהיה הפעלת המכשיר על ידי תנועות העיניים, כך שהמסך נגלל מטה ברגע שהעיניים מגיעות לתחתית העמוד

סמסונג (Samsung) מחממת מנועים לקראת השקת הגלקסי S4 שלה, שתתרחש באולם רדיו סיטי בניו יורק, מחרתיים (ה') בערב לפי שעון ישראל.

ההשקה תתרחש לא בלונדון, שם השיקה את הגלקסי S3 במאי 2011, ואף לא במשרדיה הראשיים בסיאול, אלא דווקא בניו יורק – אולי משום שהמתחרה העיקרית שלה, אפל (Apple), תמיד עורכת את אירועי ההשקה שלה בארה"ב. השוק האמריקני הוא כמובן השוק העיקרי והגדול ביותר של סמסונג, והיא צפויה לקבל תמיכה רחבה מן המפעילות והמשווקים שם.

מעבר לנושאי החומרה של המכשיר החדש, הצפויים להיות המובחרים מסוגם, ממתינים המשקיעים והאנליסטים לראות כיצד תעלה סמסונג את הרף הגבוה שהציב הגלקסי S3, רב המכר של החברה כיום. "סמסונג חווה לחץ חזק מצד אפל בארה"ב, והיא זקוקה להשיב מכה ולהסתער עם מכשיר דגל תחרותי", אמר נייל מאוסטון מחברת המחקרים סטראטג'י אנליטיקס, בראיון לוול סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal).

קרולינה מילנזי מגרטנר (Gartner) אמרה, כי "סמסונג מיצבה את עצמה בהצלחה כאלטרנטיבה היחידה ל-iPhone של אפל, ובעקבות כך הציפיות מן המכשיר החדש שלה נעשות גבוהות יותר ויותר". לפי הדו"ח האחרון שפרסמה גרטנר, מכרה סמסונג ברבעון הרביעי של 2012 כ-64.5 מיליון מכשירים, ובשנת 2012 כולה – 384.6 מיליון מכשירים. מתוכם, 206 מיליון היו רק סמארטפונים (53.5%).

למרות שהחברה חשפה מעט מאוד בקשר למכשיר החדש שלה, היא צפויה לשדרג רבות את החומרה של המכשיר וגם להוסיף שיפורי תוכנה. בהתאם לשמועות והדלפות שפורסמו ברשת בשבועות האחרונים, ה-S4 יישא את מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.2 (Jelly Bean), יהיה בעל מסך סופר AMOLED באיכות 1080p בגודל 5 אינץ', ויכיל מעבד חזק – או מעבד שמונה-ליבתי, או ארבעה-ליבתי של סמסונג (Exynos 5), במהירות שעון של 1.7 מגה-הרץ. ייתכן שבגרסה האמריקנית של המכשיר יהיה המעבד Snapdragon 600 של קוואלקום (Qualcomm). השמועות מספרות שהמצלמה שלו תהיה באיכות 13 מגה-פיקסל, זיכרון RAM של 2 ג'יגה-בייט, והוא יימכר בגרסאות עם זיכרון אחסון של 16 מגה-בייט, 32 מגה-בייט ו-64 מגה-בייט.

בהתאם לפרסומים שונים, אחת מתכונות התוכנה שלו תהיה הפעלת המכשיר על ידי תנועות העיניים, כך שהמסך נגלל מטה ברגע שהעיניים מגיעות לתחתית העמוד. סמסונג רשמה כסימן מסחרי את השמות Eye Scroll ו-Eye Pause, המרמזים על כך שהטכנולוגיה כבר פועלת – אך עדיין לא ברור כיצד היא תפעל והאם תיכלל במכשיר החדש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים