יו-פון בעקבות גולן טלקום ופלאפון: מציעה חודשיים חינם לחבילת הכל כלול למתניידים חדשים

החבילה החדשה כוללת שיחות והודעות SMS ללא הגבלה וגלישה בנפח 1 ג'יגה-בייט ● בחברה מציינים, כי המבצע שהשיקה לפני חג הפסח מיצב את יו-פון במקום השני בכמות המצטרפים לחברה על חשבון הוט מובייל

הפעילות - לפלאפון. YouPhone

נראה שגולן טלקום ממשיכה כרגע "להוביל באף" את החברות הוותיקות, כמו גם את החברות החדשות: לאחר שהודיעה אתמול (ד') החברה על מבצע של חודשיים חינם למצטרפים חדשים, מה שהוביל את פלאפון להודיע לאחר מכן על מבצע דומה – מצטרפת היום יו-פון ל"חגיגה", ומציעה חודשיים חינם על חבילת ללא הגבלה למצטרפים חדשים או מתניידים. החבילה כוללת שיחות והודעות SMS ללא הגבלה וגלישה בנפח 1 ג'יגה-בייט. בתוספת 10 שקלים לחודש אפשר להגדיל את נפח הגלישה ל-3 ג'יגה-בייט.

המתנה אצל יו-פון מותנית ברישום באתר החברה. מי שיצטרפו בנקודות המכירה יקבלו רק חודש אחד חינם. בתום המבצע יעמוד מחיר החבילה על 79 שקלים – המייצג כרגע את המחיר הזול ביותר בישראל לחבילות הכל כלול. יצוין, כי החבילות של פלאפון ויו-פון אינן כוללות שיחות לחו"ל, לעומת חבילות ה-99 שקלים של גולן טלקום, שכן מאפשרות שיחות לחו"ל.

ההצטרפות ליו-פון אפשרית באמצעות קניית כרטיס SIM באתר החברה, או באחד מ-400 חנויות ברשתות מגה, אלוניות ו-am:pm והפעלתו באתר.

עוד מציינים ביו-פון, כי המבצע שהציעה החברה לקראת פסח – חבילת הכל כלול ב-10 שקלים למשך חודש – גרם להדחת הוט מובייל בגיוס המתניידים והמצטרפים לחברה בחודש מרץ מהמקום השני. מספר המצטרפים ליו-פון במרץ עמד על 7,190 מנויים. במקום הראשון, אגב, הייתה גולן טלקום, עם 8,325 מצטרפים חדשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים