הערכות: iPhone 5 – דק יותר, ובעל מסך 4 אינץ'

הדגם החדש, על פי דיווחים בבלוג iLounge, יכלול מסך גדול יותר, העשוי מזכוכית עמידה מפני שריטות ● המכשיר המדובר יכלול חיבור טעינה קטן יותר, עם פחות פינים, ובאופן כללי יהיה דק בכ-20% מהדגם הקודם ● טרם נחשף תאריך ההשקה המשוער, אולם על פי הערכות הוא עתיד להתרחש בוועידת המפתחים השנתית, או לכל המאוחר באוקטובר

מדי יום צצות שמועות חדשות על ה-iPhone 5 הצפוי של אפל (Apple). הפעם, על פי הבלוג iLounge, הטוען מפי "מקור מוסמך" שאומת, נחשף כי המכשיר הבא יהיה דק יותר, ארוך יותר ובעל מסך גדול יותר – 4 אינץ', העשוי מזכוכית גורילה עמידה מפני שריטות. גבו של המכשיר, כך דווח בבלוג, יהיה עשוי מתכת.

בנוסף, ה-iPhone הבא יכלול חיבור טעינה קטן יותר, עם פחות פינים, ובאופן כללי יהיה דק בכ-20% מהמכשיר האחרון. "המידות המשוערות הן 125 X 58.5 X 7.4 מ"מ – תוספת של 10 מ"מ לאורך, הפחתה של כ-2 מ"מ בעובי ורוחב דומה", נכתב בבלוג. "בהתאם למקור שלנו, אפל תבצע שינוי אחד גדול בגב המכשיר, שיתבטא בפאנל שטוח ולא עגלגל עשוי מתכת, ולא חומר קראמי".

יצוין, כי הבלוג iLounge הצליח בעבר בנוגע למידע המוצג בו. כך, למשל, פרסם הבלוג בעבר פרטים שהתאמתו על ה-iPad החדש.

טענתו של הבלוג, לפיה גודל המסך השונה של ה-iPhone 5 ישנה את יחס התצוגה, עוררה גם דיונים בנוגע לרזולוציה של היישומים, וכן בנוגע לשיקולים אחרים באשר לפיתוח יישומים למכשיר.

עם זאת, הדיווח של iLounge לא הזכיר דבר באשר לתאריך ההשקה המשוער. על פי הדיווחים שונים, הוא עתיד להתרחש בוועידת המפתחים השנתית של אפל, או לכל המאוחר באוקטובר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים