אנונימוס חשפה נתונים רגישים של ממשלת צפון קוריאה

את המתקפות, שבוצעו תחת הכותרת "מבצע צפון קוריאה", הוציא לפועל הסניף הדרום קוריאני של אנונימוס, בתגובה לאיומים הגוברים מפיונגיאנג, כי בכוונתה לתקוף את קוריאה הדרומית ● ההודעה כללה שישה קבצי נתונים שנגנבו כביכול מאתר האוניברסיטה הפתוחה של צפון קוריאה, כולל שמות, כתובות דואר אלקטרוני וסיסמות מפוענחות

חברי קבוצת אנונימוס (Anonymous) הודיעו, כי חשפו ופרסמו נתונים רגישים של ממשלת צפון קוריאה, כתגובה על האיום להפעלה מחדש של הכור הגרעיני במדינה. המסמכים פורסמו באתר Pastebin, תחת הכותרת "אנונימוס תוקפת את צפון קוריאה". חברי הקבוצה טענו, כי מדובר בכ-15 אלף רשומות שנגנבו מהאתר של האוניברסיטה הפתוחה של צפון קוריאה על שם קים איל סונג, שמנוהל מסין.

את המתקפות, שבוצעו תחת הכותרת "מבצע צפון קוריאה" (OpNorthKorea), הוציא לפועל הסניף הדרום קוריאני של אנונימוס, בתגובה לאיומים הגוברים מפיונגיאנג, כי בכוונתה לתקוף את קוריאה הדרומית. בהודעה יצאו חברי הקבוצה הן נגד ממשלת צפון קוריאה והן נגד הממשל האמריקני, ודרשו שהמשטר בפיונגיאנג "יפסיק לייצר כורים גרעיניים ואיומים גרעיניים". עוד קרא ארגון ההאקרים להתפטרות שליט המדינה בן ה-30, קים ג'ונג און.

ההודעה כללה שישה קבצי נתונים שנגנבו כביכול מאתר Uriminzokkiri, כולל שמות, כתובות דואר אלקטרוני וסיסמות מפוענחות. "תיהנו מהנתונים הללו, המהווים הוכחה ליכולת הגישה שלנו למערכות שלכם (אזרחים אקראיים חפים מפשע, שנפגעו כי היו טיפשים מספיק כדי לבחור סיסמות מטופשות). יש לנו יותר מ-15 קילו-בייט של נתונים מאתר uriminzokkiri.com ומאתרים רבים נוספים", נכתב בהודעה.

פרסום הנתונים בא בעקבות סדרה של מתקפות DDoS (ר"ת Distributed Denial of Service, מתקפות מבוזרות למניעת שירות) שהחלו ביום שבת נגד האתר הרשמי של צפון קוריאה, חברת התעופה אייר קוריו (Air Koryo) המצויה בבעלות ממשלתית, האתר של הוועדה הממשלתית לקשרי תרבות עם מדינות זרות (Friend.com.kp) ואתרי אינטרנט נוספים. עוד לא ברורה מהימנותם של הנתונים שפורסמו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים