גוגל תשיק ממשק חדש עבור Google Images

שירות חיפוש התמונות של ענקית האינטרנט יציע בקרוב עיצוב חדש, עם דגש על יעילות ומהירות ● כך, למשל, תופענה תוצאות חיפוש בממשק החדש בלוח רציף, שיאפשר לדפדף באופן מהיר יותר בין התמונות על ידי שימוש במקלדת ● על פי גוגל, מכיוון שהדף המארח של התמונה לא יופיע יותר במסגרת עצמאית ברקע, תהליך עליית התמונה יהיה מהיר יותר, יוריד מהעומס על דפי המקור ויוסיף לדיוק הנתונים הסטטיסטיים

גוגל (Google) הודיעה, כי תשיק בקרוב עיצוב חדש לממשק חיפוש התמונות שלה, Google Images, במטרה לספק חוויית חיפוש טובה יותר, לדבריה. בגרסה החדשה, שתחל להופיע במחשבי המשתמשים כבר בימים הקרובים, תופענה תוצאות חיפוש תמונות בלוח רציף, שיאפשר לדפדף באופן מהיר יותר בין התמונות על ידי שימוש במקלדת. כמו כן, יציק הממשק החדש את האפשרות לחזור לתוצאות חיפוש אחרונות שבוצעו על ידי המשתמש בבחירה מרשימה מעודכנת.

חידוש נוסף הוא הצגת תגיות המטה (Meta) של התמונות בדף הראשי, מבלי צורך לעבור לדף חדש, או להציב את סמן עכבר על גבי התמונה. עוד פרטים שיוצגו למשתמשים בממשק החדש הם גודל התמונה והדף המארח. כמו כן, כפתורים שיופיעו מתחת למידע הבסיסי, יאפשרו לקבל מידע מורחב על התמונה, לצפות בקובץ המקורי וכן לבקר באתר המארח.

על פי גוגל, מכיוון שהדף המארח של התמונה לא יופיע יותר במסגרת עצמאית ברקע, תהליך עליית התמונה יהיה מהיר יותר, יוריד מהעומס על דפי המקור ויוסיף לדיוק הנתונים הסטטיסטיים.

כך זה ייראה: דוגמה לתוצאות עבור החיפוש "nasa earth" בממשק החדש של Google Images

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים