חדש במנוע החיפוש של גוגל: פקודות קוליות ותוצאות אישיות

משתמשים יוכלו לחפש תוצאות של פרטים ששמורים בשירותי ענקית האינטרנט, כמו ג'ימייל, לוח שנה וגוגל פלוס, ישירות ממנוע החיפוש של גוגל ● בנוסף מציעה החברה כלי זיהוי קולי, שמשובץ כבר ב-Google Now ● השירות יהיה זמין באנגלית ובכל הפלטפורמות – נייחים, ניידים, טאבלטים וסמארטפונים

מנוע החיפוש של גוגל (Google) יציע מעתה גם תוצאות חיפוש אישיות. על פי ענקית האינטרנט, ניתן יהיה לבצע באמצעות מנוע החיפוש גם אחר תוצאות של פרטים ששמורים בשירותים האחרים של החברה, כולל שירות הדואר ג'ימייל (G-mail), יישום הפגישות ולוח השנה (Google Calendar), ואפילו בפרטים שמפרסם המשתמש ברשת החברתית של גוגל – גוגל פלוס (+Google).

כך, למשל, המשתמש יוכל מעתה לבדוק שוב בקלות היכן הוא קבע להיפגש עם חבר לארוחת צהריים, לבדוק באיזו שעה עולה המטוס שלו לאוויר בדרך למפגש עסקי בחו"ל, וכן מה ההודעה ששלח לו איש קשר מסוים ברשת החברתית. למעשה, כל המידע של המשתמש ששמור בשירותים המוזכרים לעיל ניתן יהיה לחיפוש כעת דרך מנוע החיפוש העיקרי של החברה.

"אנחנו מציעים את סוג המידע הזה – טיסות, הזמנות, פגישות ועוד – כבר יותר משנה בשירות ה-Google Now. קיבלנו מהמשתמשים משוב נהדר שקבע שמדובר במשהו שנוח לשימוש, במיוחד כשאתה נמצא בתנועה. ועכשיו זה גם נגיש באמצעות החיפוש של גוגל, וניתן להגיע למידע בכל עת שאתה זקוק לו", כתב רוי ליבן, אחד ממנהלי המוצר של גוגל בפוסט שמתאר את התוספת החדשה למנוע החיפוש של החברה.

בנוסף מוסיפה גוגל כלי זיהוי קולי, אותו כלי שמשובץ כבר ב-Now, לביצוע חיפושים. כך ניתן יהיה לפנות למערכת ולשלוח פקודה קולית לביצוע החיפושים המבוקשים, במקום להסתפק בהקלדת הוראה טקסטואלית. השימוש בקול מיועד, כמובן, בעיקר לזמנים בהם לא ניתן להשתמש בידיים לביצוע חיפוש, כמו למשל תוך כדי נהיגה.

השירות יהיה זמין לאלו שנכנסים לגוגל באמצעות שם וסיסמה, וניתן יהיה גם לבטל או להפעיל אותו לפי רצון המשתמש. ענקית האינטרנט תתחיל לספק את היכולת להשתמש בחיפוש קולי בימים הקרובים למשתמשים דוברי אנגלית בכל הפלטפורמות הזמינות: מחשבים נייחים, ניידים, טאבלטים וטלפונים חכמים. התכונה הזו תתווסף לרוב יישומי גוגל, כולל יישומי החיפוש של גוגל בסביבת מערכת ההפעלה iOS של אפל (Apple). לא נמסרו פרטים לגבי אפשור שימוש בשפות נוספות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים