רווחים כלואים: פייסבוק מתחזקת, אבל בני הנוער נוטשים
הרשת החברתית הפופולרית ביותר בעולם מודה: "יש ירידה במספר המשתמשים היומי ובמיוחד בקרב צעירים"
פייסבוק (Facebook) רשמה רבעון שלישי מוצלח עם הכנסות של 2.02 מיליארד דולר, אבל מאחורי הקלעים מצטיירת תמונה שונה לחלוטין. במקביל לדיווחים החיובים, הודו אנשי החברה כי בכל זאת ישנה בעיה במגזר מסוים: בני הנוער. למרות שהשרות החברתי כבר הגיעה ל-1.19 מיליארד משתמשים חודשיים ול-728 מיליון משתמשים פרטיים, לפי הנתונים שפורסמו על יד החברה עצמה – הרשת החברתית הפופולרית בעולם קוסמת פחות לצעירים.
מנהל הכספים הראשי של החברה, דייויד אברסמן, אף הודה בכך. "למרות שהמעורבות של בני נוער בארצות הברית הייתה יציבה מהרבעון השני לשלישי, אכן ראינו ירידה במספר המשתמשים היומי, במיוחד בקרב צעירים".
משיכת בני נוער לשימוש בפייסבוק הייתה אחת הסיבות שהובילה את החברה לרכוש את אינסטגרם (Instagram), שירות שיתוף התמונות והסרטונים, בשנה שעברה. אך למרות שהשימוש באינסטגרם עולה, ובמיוחד בקרב בני הנוער, השימוש היום יומי בפייסבוק עצמה, כאמור, יורד בקרב שכבת גיל זו.
תגובות
(0)