צפו: היום שבו הדטה-סנטר כבה

סרטון הומוריסטי חדש שהפיקה אינטל, המציג איך ייראה ערב בחיינו אם כל השירותים הדיגיטליים יפסיקו לעבוד ברגע אחד, גנב את ההצגה בוועידה שעורכת השבוע רד-האט בסן פרנסיסקו ● דאג פישר, אינטל: "הדטה-סנטרים הם הלב של התעשייה שלנו, של כל מה שאנחנו עושים, והגיע הזמן שהם יזכו להערכה שמגיעה להם"

חשבתם פעם איך יראו החיים אם ברגע אחד ייעלמו כל השירותים הדיגיטליים שכולנו צורכים? מסתבר שבאינטל (Intel) לא רק חשבו על זה, אלא אפילו תרגמו את המחשבות למעשים והפיקו סרט קצר שממחיש את התסריט הזה. דאג פישר, סגן נשיא ומנהל קבוצת התוכנה והשירותים באינטל, גנב את ההצגה אתמול (ג') ב- Red Hat Summit 2014, כשפתח את הרצאתו עם הסרטון ואמר, כי "כשהולכים למסיבה, כולם מדברים על האפליקציה החדשה שהם הורידו, אבל אף אחד לא מדבר על הדטה-סנטר שמאפשר לאפליקציה הזו להתקיים".

הסרטון מתאר בחור שפוגש חברים בבר, רגע לפני שהוא יוצא לדייט ראשון עם בחורה. הוא שוכח את הארנק שלו על הדלפק, כאשר לרוע מזלו נופלים במקביל כל השירותים הדיגיטליים, והוא מוצא את עצמו בבעיה שהולכת וגדלה כמו כדור שלג במורד ההר.

"כל המכשירים שמחוברים היום לרשת, כל השירותים שהתרגלנו לצרוך – הכל רץ בזכות הדטה-סנטרים", אמר פישר על הבמה. "הדטה-סנטרים הם הלב של התעשייה שלנו, של כל מה שאנחנו עושים, והגיע הזמן שהם יזכו להערכה שמגיעה להם. עד 2020 יהיו כ-50 מיליארד מכשירים המחוברים לאינטרנט. זה אומר ש-50 מיליארד מכשירים יקבלו מידע מהדטה-סנטר ויישלחו אליו מידע חזרה בקצב מסחרר. המידע הזה משמש לבניית כל השירותים שמספקים היום ערך במכשירים המחוברים האלה".

דאג פישר, סגן נשיא ומנהל קבוצת התוכנה והשירותים באינטל. צילום: אור יעקב

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים