ה-"שירבוגוגל" החדש – מאפיל על הכל

בעקבות ליקוי הירח המלא, יצרה גוגל בדף הבית שלה שירבוגוגל שמראה את איפול הירח המוסתר על ידי כדור הארץ, שחוסם את קרני השמש ● השירבוגוגל הזה לא רק מראה את תנועת הירח, אלא מאפשר גם לקדם את הסרטון אחורה או קדימה ולעצור בכל אחד משלבי הליקוי

אולי גוגל (Google) צריכה למנות את מאיירי ה-"שירבוגוגלים" שלה לאחראים על החברה כולה; נראה שיש להם אינסטינקטים בריאים להלהיב אנשים אמיתיים, נורמליים – מה שלפעמים נדמה כחסר בדרגי הצמרת…

בעקבות ליקוי הירח המלא, שסיפק לנו פסק זמן אפל למחשבה, יצרה גוגל בדף הבית שלה שירבוגוגל שמראה את איפול הירח המוסתר על ידי כדור הארץ, שחוסם את קרני השמש.

בדיוק כמו שירבוגוגל לס פול הנפלא שהוצג בשבוע שעבר, גם השירבוגוגל הזה לא רק מראה את תנועת הירח, אלא מאפשר גם לקדם את הסרטון אחורה או קדימה ולעצור בכל אחד משלבי הליקוי.

הסרטון צולם בשידור חי על ידי מצלמת חלל, וגוגל אף הודיעה על כך בטוויטר (Twitter) ובבלוג שלה לכל מי שרצה לחוות את מלוא העונג מהליקוי, במיוחד תושבי ארה"ב שלא יכלו לראות את הליקוי בזמן אמת. המיקומים המומלצים היו בעצם כל המקומות האחרים כמעט על כדור הארץ – מערב אוסטרליה, מזרח אפריקה, מרכז אסיה והמזרח התיכון.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דוד

    מאיפה נפלה עליכם המילה המשונה הזו, "שירבוגוגל"? מה רע לכם ב"דודל"?

אירועים קרובים