מחקר: נשים נוטות ללחוץ על פרסומות בפייסבוק יותר מאשר גברים

הסבירות שנשים ילחצו על פרסומת גבוהה ב-11% מהסבירות שגברים ילחצו על פרסומת, בעוד שהסבירות שגברים ילחצו על לחצן לייק גבוהה ב-2.2% מהסבירות שנשים ילחצו עליו - כך עולה ממחקר חדש שפרסמה חברת SocialCode ● עוד עולה מהמחקר, כי מבוגרים נוטים ללחוץ על פרסומות יותר מצעירים, בעוד שצעירים נוטים ללחוץ על לחצן לייק יותר ממבוגרים

לא תמיד משתפת פעולה עם משטרת ישראל. פייסבוק

מספר המשתמשים ברשת פייסבוק (Facebook) ממשיך לעלות ומגיע כבר ל- 750 מיליון – וככל שמספר המשתמשים עולה, גובר גם העניין מצד המפרסמים ברשת החברתית המובילה. אולם, ממחקר חדש שפרסמה חברת SocialCode – משרד פרסום שמתמקד ברשת פייסבוק – עולה שלכל קבוצת משתמשים נטיות משלה.

במחקר נבדקו 4 מיליון רשומות שמתייחסות ליותר מ-50 לקוחות של החברה במגוון רחב של ענפי תעשייה, בניסיון למצוא את הקשרים בין מאפייני מגדר וגיל לבין שיעורי הלחיצה על פרסומות ועל לחצן לייק (Like). מהממצאים עולה שמשתמשים מבוגרים ברשת פייסבוק נוטים ללחוץ על פרסומות יותר ממשתמשים צעירים, בעוד שמשתמשים צעירים נוטים ללחוץ על לחצן לייק יותר ממשתמשים מבוגרים. עוד עולה מהממצאים שנשים נוטות ללחוץ על פרסומות ברשת פייסבוק יותר מגברים.

בהשוואה למשתמשים בני 18 עד 29 שנים, הסבירות שמשתמשים בקבוצת הגיל המבוגרת ביותר שנבדקה במחקר – בני 50 ומעלה – ילחצו על פרסומת גבוהה ב-28.2%, בעוד שהסבירות שהמשתמשים המבוגרים ילחצו על לחצן לייק נמוכה ב-9%. בהשוואה לשאר המשתמשים הצעירים ברשת פייסבוק, שיעור הלחיצות של משתמשים בני 50 ומעלה על פרסומות גבוה ב-22.6% ושיעור הלחיצות על לחצן לייק נמוך ב-8.4%.

בפילוח לפי מגדר, הסבירות שנשים ילחצו על פרסומת גבוהה ב-11% מהסבירות שגברים ילחצו על פרסומת, בעוד שהסבירות שגברים ילחצו על לחצן לייק גבוהה ב-2.2% מהסבירות שנשים ילחצו עליו. כשמשלבים בין נתוני הגיל והמגדר מתברר שהסבירות שנשים בנות 50 ומעלה ילחצו על פרסומת גבוהה בלא פחות מ-31.2% מהסבירות שנשים בגילאי 18 עד 29 שנים ילחצו עליה. בקרב גברים מקבוצות גיל אלה, ההבדל הוא של 16.2% בלבד. בהשוואה לשאר קבוצות הגיל, הסבירות שנשים בנות 50 ומעלה ילחצו על פרסומת גבוהה ב-22%, בעוד שבקרב הגברים ההבדל הוא של 16.4%.

שיעור הלחיצות של הגברים מקבוצת הגיל המבוגרת ביותר על לחצן לייק נמוך ב-11.7% משיעור הלחיצות של הגברים הצעירים ביותר על לחצן זה, בעוד שבהשוואה לשאר קבוצות הגיל, שיעור הלחיצות של הגברים בני 50 ומעלה על לחצן לייק נמוך ב-9.5%.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יניב

    אפשר בבקשה לדעת מהיכן המידע אודות הכתבה הנל? האם יש מאמר אקדמאי או איפה מפורסמים הפרטים שהוצגו כאן?

אירועים קרובים