השביתה בפלאפון מחריפה: 300 עובדי המרכז הלוגיסטי שבאיירפורט סיטי נטשו את עמדותיהם

הוועד מסר, כי עשויים להיות שיבושים בתיקון מכשירים ובאספקת מכשירים חדשים ללקוחות, אולם בפלאפון טוענים כי "כל המערכת עובדת כסדרה" ● במקביל, פרסמו עובדי פלאפון פוסט בפייסבוק, לפיו רונית מרכוס - סמנכ"לית החטיבה הפרטית בחברה, הורתה באופן אישי על ניתוק הפלאפון של אחד העובדים במוקד באר שבע ● החברה מסרה בתגובה, כי "עובד ששובת מושעים עמו יחסי העבודה על פי חוק ומכאן שבמידה ויש לו רכב חברה או מכשיר נייד מהעבודה - המעסיק יכול לקחת אותם"

עובדי פלאפון ממשיכים בעיצומים: היום (ד'), היום השלישי לעיצומים, הורה הוועד הזמני לכ-300 מעובדי המרכז הלוגיסטי שבאיירפורט סיטי לנטוש את עמדותיהם. במקביל, העובדים התומכים בשביתה הפגינו הבוקר במקום. על פי הוועד, עשויים להיות שיבושים בתיקון מכשירים ובאספקת מכשירים חדשים ללקוחות. עוד הודיע הוועד, כי בכל יום יוחרף המאבק ומחלקות נוספות יושבתו.

ביום הראשון לעיצומים החלו לשבות עובדי חטיבת ההנדסה, מערכות המידע ומטה החברה. למחרת, השבית הוועד מוקדים בירושלים ובבאר שבע. כל אותם עובדים שובתים עד לרגעים אלה.

הרקע לשביתות הוא טענתם של עובדי פלאפון שהצטרפו להסתדרות, לפיה הנהלת החברה אינה מוכנה להכיר בהתאגדותם של יותר משליש מן העובדים, לדבריהם, ואינה מוכנה להתחיל עמם במשא ומתן על הסכם עבודה קיבוצי.

מנגד, טוענת הנהלת פלאפון, שפעילותה של החברה לא נפגעת והודיעה כי "כל המערכת עובדת כסדרה, רשת, מרכזי שירות, שירות תיקונים וכד'". עוד ציינה החברה, כי זמני ההמתנה במוקדים קצרים וכי אין כל עומס במענה ללקוחות. עוד מסרה ההנהלה, כי ההסתדרות לא השיגה חתימות של מינימום העובדים הנדרש להכרת החברה כארגון ייצוגי.

בדף הפייסבוק (Facebook) של התאגדות עובדי פלאפון פורסם היום פוסט, לפיו רונית מרכוס – סמנכ"לית החטיבה הפרטית בחברה, הורתה באופן אישי על ניתוק הפלאפון של אחד העובדים במוקד באר שבע, שלטענתו בוצע בגלל פעילותו במסגרת הוועד הזמני.

מפלאפון נמסר בתגובה, כי "עובד ששובת מושעים עמו יחסי העבודה על פי חוק ומכאן שבמידה ויש לו רכב חברה או מכשיר נייד מהעבודה – המעסיק יכול לקחת אותם".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יצחק לוינסון

    עובדי פלאפון: אל תהיו פראיירים. 14 יום מהכרזתכם על סכסוך עבודה, השביתו את החברה לחלוטין. רק כך יבין המנכ"ל הבריון שלכם, גיל שרון, שהוא אינו שליט כל יכול. היו חלוצים בביטול מעמד העבדים במשק הישראלי והחזירו את העבודה המאורגנת למקומה, רק שהוועדים יהיו אחראיים ולא מופקרים כבעבר, כך שאפשר יהיה לסמוך עליהם כמנהיגים.

אירועים קרובים