HTC סיימה את הרבעון עם צניחה של 83% ברווח הנקי והחטיאה את תחזיות האנליסטים

הרווח הנקי של החברה עמד על 1.25 מיליארד דולרים טייוואניים ● גם ההכנסות של החברה השיגו ברבעון תוצאה לא טובה, לאחר שירדו ב-22% לקצת יותר מ-70 מיליארד ● HTC פספסה את תחזיות האנליסטים, שצפו לה רווח נקי של יותר משני מיליארד דולרים טייוואניים והכנסות של קרוב ל-73 מיליארד ● עם זאת, התוצאות של HTC ברבעון הנוכחי טובות מאלה שהציגה ברבעון הקודם

התחרות הרבה בשוק הסלולר העולמי משפיעה לרעה על HTC: מהתוצאות שפרסמה החברה לרבעון השני של 2013 עולה, כי היא סיימה אותו עם ירידות תלולות ופספסה בגדול את תחזיות האנליסטים. עם זאת, מדובר בשיפור לעומת הנתונים שהציגה ברבעון הראשון של השנה. מהדו"חות שפרסמה החברה עולה, כי הרווח הנקי שלה צלל במהלך הרבעון ב-83.11% וההכנסות ירדו ב-22.34%.

על פי הדו"חות, ירד הרווח הנקי של החברה ברבעון המדווח ל-1.25 מיליארד דולרים טייוואניים לעומת 7.4 מיליארד ברבעון המקביל אשתקד, אם כי לעומת הרבעון הראשון השנה, אז עמד הרווח הנקי של HTC על 85 מיליון דולרים טייוואניים, הוא זינק פי 14.7. כך או כך, התוצאה רחוקה מתחזיות האנליסטים, שצפו שהרווח הנקי של החברה יגיע ברבעון זה ל-2.17 מיליארד דולרים טייוואניים.

ההכנסות של HTC הסתכמו ברבעון השני של 2013 ב-70.7 מיליארד דולרים טייוואניים בהשוואה ל-91.04 מיליארד ברבעון המקביל אשתקד. לעומת זאת, יחסית להכנסות ברבעון הראשון של השנה, שעמדו על 42.8 מיליארד דולרים טייוואניים, רשמה החברה זינוק של 65.2%. גם כאן פספסה החברה את תחזיות האנליסטים, שצפו לה הכנסות רבעוניות בסך 72.8 מיליארד דולרים טייוואניים.

HTC

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים