פייסבוק השיקה שירות חדש לתשלומים במכשירים ניידים

במסגרת השירות, המכונה Autofill with Facebook, יכולים הצרכנים לבצע רכישות במכשירים ניידים באמצעות שם המשתמש והסיסמה שלהם ברשת החברתית

פייסבוק (Facebook) השיקה באופן רשמי ניסוי ראשון של שירות חדש לתשלומים במכשירים ניידים. לפי שעה כולל הניסוי קבוצה קטנה של משתמשים ובתי עסק ספורים בלבד.

במסגרת השירות, המכונה Autofill with Facebook, יכולים הצרכנים לבצע רכישות במכשירים ניידים באמצעות שם המשתמש והסיסמה שלהם ברשת החברתית, לאחר שהם מזינים ביישום של פייסבוק פעם אחת את פרטי כרטיס האשראי והכתובת שלהם. את הרכישות ניתן לבצע בבתי עסק המצטרפים לשירות של פייסבוק. מאחר שאין צורך להזין כל פעם מחדש את הפרטים של כרטיס האשראי, תהליך הרכישה אמור להיות קל ונוח יותר.

"פתחנו בניסוי של תשלומים במכשירים ניידים על מנת לאפשר לצרכנים להשתמש בפרטים המאוחסנים בפייסבוק כדי למלא טפסי רכישה במכשירים ניידים", מסר דובר פייסבוק. "לאחר מכן מעבד היישום את הפרטים ומשלים את התשלום".

על פי ההערכות, אם השירות יצליח, הוא עשוי לשפר את מעמדה של פייסבוק כיעד פרסומי בקרב בתי עסק, שיוכלו לשלב בפרסומות מכירה ישירה למשתמשי הרשת החברתית הפופולרית בעולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים