אפל אישרה את הדפדפן של סקיי-פייר לשימוש ב-iPhone; הבשורה הגדולה: תמיכה בפלאש

מעתה יוכלו משתמשי הטלפון הפופולרי של אפל לצפות בתוכן פלאשי באתרי אינטרנט, בעזרת הדפדפן החדש-ישן ● עם זאת, יש לציין, כי סקיי-פייר לא ממש מריץ פלאש - תוך כדי צפיה בתכני פלאש, מקודד הדפדפן את התכנים וממיר אותם לתקן HTML5, ואז שולח אותם בחזרה למכשיר הסלולרי ● היישום עולה 2.99 דולרים

חודשיים לאחר שהעבירה לאפל (Apple) את הדפדפן שלה לאישור לשימוש ב-iPhone, קיבל הדפדפן של סקיי-פייר (SkyFire) את אישורה של אפל, וכעת אפשר להורידו מחנות היישומים של אפל, AppStore.

לדפדפן של סקיי-פייר יש גרסאות לאנדרואיד (Android), לחלונות מובייל (Windows Mobile) ולסימביאן S60, ולדבריה הוא הותקן ביותר ממיליון מכשירי אנדרואיד בשלושת החודשים הראשונים לזמינותו בתחילת השנה. כעת גם הגרסה ל-iPhone זמינה, ומה שמייחד אותה ומהווה אלטרנטיבה מפתה לדפדפן ספארי (Safari) המובנה הוא, במילה אחת: פלאש (Flash).

מעתה יוכלו משתמשי iPhone לצפות בתוכן פלאשי באתרי אינטרנט, בעזרת הדפדפן החדש-ישן. עם זאת, יש לציין, כי סקיי-פייר לא ממש מריץ פלאש – תוך כדי צפיה בתכני פלאש, מקודד הדפדפן את התכנים וממיר אותם לתקן HTML5, ואז שולח אותם בחזרה למכשיר הסלולרי. כזכור, עד כה מנעה אפל תמיכה בפלאש בכל מכשירי ה-"i" שלה, ומשתמשיהם אינם יכלו לצפות בתכנים שהתבססו על הפלטפורמה הוותיקה של אדובי (Adobe).

תכונה נוספת שמציע הדפדפן הוא תמיכה במדיה חברתית, כמו פייסבוק (Facebook) וטוויטר (Twitter). סקיי-פייר גם מאמינה שפונקציית ה-"Explore" שלה מייחדת אותה מדפדפנים אחרים. שימוש בפונקציה הזאת מאפשר למשתמשים לזמן למכשיר שלהם תוכן שרלוונטי לפעילות בדפדפן. למשל, לחיצה על כפתור ה-Explore בעת קריאת מאמר על סיבוב ההופעות של להקת U2, תגרום לדפדפן להציג באופן אוטומטי וידיאו, חדשות, תמונות ותכנים נוספים הקשורים להופעות של הלהקה.

סקיי-פייר מציינת תכונות נוספות של הדפדפן שלה, כמו טכנולוגיית זרימה מסתגלת, המבטיחה שימוש אופטימלי ברוחב פס ובמעבד, וגורמת לחיסכון באורך חיי הסוללה; שיתוף בפייסבוק ובטוויטר; ממשק משתמש אינטואיטיבי וידידותי לאצבעות; גלישה סימולטנית בעד שמונה חלונות, ועוד.

היישום עולה 2.99 דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים