אנליסט: הפרויקט האחרון של סטיב ג'ובס היה ה-iPhone 5

בשל "מעורבותו האינטימית" של מנכ"ל אפל המנוח בפרויקט, יקבל ה-iPhone 5 מעמד של קלאסיקה כבר בעת השקתו - כך קובע אשוק קומר, אנליסט ברודמן אנד רנשאו ● לדבריו, מדובר היה בפרויקט גדול ומורכב שהצריך השקעה גדולה מצידו של ג'ובס, שלא אפשרה לו להיות מעורב בפיתוח ה-iPhone 4S

הדור הבא של מכשירי ה-iPhone "היה הפרויקט האחרון שסטיב ג'ובס היה מעורב בו באופן אישי – משלב הרעיון ועד העיצוב הסופי. לכן, המכשיר העתידי צפוי לקבל מקום של כבוד", כך על פי אשוק קומר, אנליסט ברודמן אנד רנשאו (Rodman & Renshaw), שכתב את הדברים בנייר עמדה שפרסם בסוף השבוע. קומר צופה שבשל "מעורבותו האינטימית" של ג'ובס בפרויקט, יקבל ה-iPhone 5 מעמד של קלאסיקה כבר בעת השקתו.

בנייר העמדה שפרסם, כתב קומר, כי ה-iPhone 5 יהיה מכשיר דק יותר מקודמו ויכלול שטח מסך גדול יותר, תוך שמירה על האורך והרוחב של מכשירי ה-iPhone 4 וה-iPhone 4S. בנוסף, כתב האנליסט, יציע המכשיר תמיכה בטכנולוגיית LTE (ר"ת Long Term Evolution), שמכונה לעיתים גם דור-רביעי (4G).

קומר, בדומה לאנליסטים נוספים, קובע כי ה-iPhone 5 הוא תוצאה של עיצוב מחודש "מאפס". על כן, כתב האנליסט, כי מדובר בפרויקט גדול ומורכב שהצריך השקעה גדולה מצידו של ג'ובס. לכן, כתב קומר, למנכ"ל אפל (Apple) המנוח לא היה זמן להיות מעורב בפיתוח ה-iPhone 4S.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים