ארצות הברית: חברות הסלולר יקימו מאגר מידע משותף כדי למנוע גניבת מכשירים

בין היתר, יאפשר המאגר לחברות למנוע הפעלה מחדש של מכשיר שנגנב מרשת אחת, ברשת אחרת ● על פי רשות התקשורת הפדראלית, ה-FCC, הקמת המאגר בארצות הברית תושלם בתוך כחצי שנה, כאשר בכוונתה להרחיב את שיתוף המידע גם למדינות נוספות בתוך כשנה וחצי ● בזכות חקיקה חדשה, שינוי מספרי הזיהוי הייחודיים של מכשירי סלולר במטרה להימנע מרישום במאגר, תחשב לעבירה פדראלית

ספקיות הסלולר הגדולות בארצות הברית – המשרתות יחד כ-90% מהמשתמשים במדינה, יקימו מאגר מידע משותף, שיכיל מספרי זיהוי ייחודיים של טלפונים חכמים במטרה למנוע גניבת מכשירים. בין היתר, יאפשר המאגר לחברות למנוע הפעלה מחדש של מכשיר שנגנב מרשת אחת, ברשת אחרת. כך, יוכלו משתמשים שנפלו קורבן לגניבה, לדווח על כך לספקית הסלולר שלהם, וזו תחסום אותו לשימוש גם בכל שאר החברות.

על פי רשות התקשורת הפדראלית, ה-FCC, הקמת המאגר בארצות הברית תושלם בתוך כחצי שנה, כאשר בכוונתה להרחיב את שיתוף המידע גם למדינות נוספות בתוך כשנה וחצי. המאגר יכיל מידע על מכשירים של לקוחות AT&T, ורייזון (Verizon), ספרינט-נקסטל (Sprint-Nextel) וטי-מובייל (T-Mobile). בזכות חקיקה שמוביל הסנטור צ'ארלס שומר, שינוי מספרי הזיהוי הייחודיים של מכשירי סלולר במטרה להימנע מרישום במאגר, תחשב לעבירה פדראלית.

54% ממקרי השוד בערים הגדולות בארצות הברית כללו גם גניבה של טלפונים סלולריים, מדווחת ה-FCC. כ-38% ממקרי השוד תוכננו אך ורק במטרה לגנוב טלפונים סלולריים. לכן, מעבר להקמת המאגר, מתכננת ה-FCC להשקיע יותר גם בחינוך המשתמשים להגנה על המידע האישי שלהם המאוחסן בטלפון הסלולרי, וביצוע גיבויים תכופים יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים