מנכ"ל נוקיה: ריבוי ליבות לא מועיל לטלפונים חכמים – ואפילו מזיק

ענקית הסלולר הפינית ממשיכה במסע הקידום הבינלאומי עבור מכשיר הדגל החדש שלה, Lumia 900, שמתבסס כמובן על מעבד בעל ליבה אחת ● "ריבוי ליבות בטלפונים הוא לא יותר מאשר גימיק", אמר מנכ"ל החברה, סטיבן אילופ, בראיון לעיתון סיני ● "טלפונים בעלי מעבדים כפולי ומרובעי ליבה הם פשוט בזבוז של סוללה", קבע

"טלפונים בעלי מעבדים כפולי ומרובעי ליבה הם פשוט בזבוז של סוללה. רק לעיתים רחוקות הם מועילים", אמר מנכ"ל נוקיה (Nokia), סטיבן אילופ, בראיון שהעניק בסין לעיתון מקומי. אילופ, כפי שצוטט על ידי העיתון, טוען שריבוי ליבות בטלפונים הוא לא יותר מאשר גימיק.

סין, שנחשבת לשוק מוביל כיום עבור נוקיה, היא מדינת יעד חשובה לטלפונים החדשים של החברה, שמבוססים על מערכת ההפעלה של מיקרוסופט (Microsoft), חלונות פון (Windows Phone). כך, יצאה באחרונה נוקיה במסע פרסום נרחב בסין למען קידום הטלפונים החדשים שלה מסדרת Lumia, במסגרתו היא מציעה 1,000 יואן (כ-160 דולרים) לכל משתמש שיצליח להוכיח, כי הוא מסוגל לבצע משימה כלשהי במהירות גבוהה יותר עם טלפון חכם אחר.

הטלפון החדש שהשיקה החברה הפינית, Lumia 900, מבוסס על מעבד Snapdragon 2 של קוואלקום (Qualcomm), שעבר התאמה ייחודית למכשיר ופועל במהירות שעון של 1.4 ג'יגה-הרץ. לפי החברה, למרות שמדובר במעבד חד ליבה, הוא מאפשר ל-Lumia 900 להיות מהיר יותר מטלפונים שמבוססים על אנדרואיד (Android) ומופעלים על ידי מעבדים כפולי ליבה. על פי נוקיה, המכשיר יכול אפילו להתמודד בקלות עם ה-iPhone 4 של אפל (Apple).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים