פייסבוק מציעה לעסקים מסלול פרסום חדש – Pages Feed

ברשת החברתית הפופולרית ממשיכים לנסות למצוא את האיזון בין הרצון של המשתמשים שלא להיות מוטרדים מפרסומות לריצוי המפרסמים ומשיקים מסלול פרסומי כמעט ללא סינון ● כדי לצפות בתכנים, על המשתמשים ללחוץ על הקישור Pages Feed בסרגל הניווט הצידי

מוחקים - ומתגלים. פייסבוק

לאחר שספגה ביקורת על שילוב של הודעות פרסומיות בין ההודעות מחברים ב-News Feed – דף החדשות של המשתמש – השיקה פייסבוק (Facebook) מסלול פרסומי חדש לעסקים, שבו ישולבו רק הודעות פרסומיות. המסלול החדש מכונה Pages Feed. כדי לצפות בתכנים, על המשתמשים ללחוץ על הקישור Pages Feed בסרגל הניווט הצידי.

המסלול החדש נוסף, על פי פייסבוק, לפי בקשה של לקוחות עסקיים נוכח הסינון הנרחב של ההודעות ששולבו ב-News Feed. במסלול החדש, של Pages Feed, כמעט שלא יופעל סינון ומשום כך, הוא מתאים במיוחד להודעות פרסומיות. החידוש ממחיש את האיזון העדין שאליו מנסים להגיע בפייסבוק על מנת מחד לא לגרום למשתמשים לחוש מוטרדים מפרסומות ומאידך לרצות את המפרסמים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים