אדוונטק העלתה מערכת לתכנון משמרות העובדים במוקד של הבינלאומי; ההיקף: מאות אלפי ש'

מערכת ClickRoster של קליקסופטוור פועלת לתכנון, ניהול ושיבוץ משמרות במוקד הבינלאומי Call ● הבנק בחר בפתרון שיאפשר לו לתכנן את מבנה המשמרות, לנהל את העובדים בהיבטים שונים, למשל הדרכות, חופשות, העדפות והפסקות, ולשבץ אותם למשמרות לפי פרמטרים שונים, בהם חוקים רבים, אילוצים והעדפות

אדוונטק העלתה לאוויר מערכת של קליקסופטוור (ClickSoftware) לתכנון משמרות של העובדים במוקד השירות של הבנק הבינלאומי. הפרויקט ארך כמה חודשים והסתיים באחרונה, והיקפו עומד על מאות אלפי שקלים.

מערכת ClickRoster פועלת לתכנון, ניהול ושיבוץ משמרות במוקד הבינלאומי Call. המוקד הכולל צוות גדול של בנקאים מקצועיים, שעומדים לרשות לקוחות הבנק כ-16 שעות ביממה. הבנק בחר בפתרון שיאפשר לו לתכנן את מבנה המשמרות, לנהל את העובדים בהיבטים שונים, למשל הדרכות, חופשות, העדפות והפסקות, ולשבץ אותם למשמרות לפי פרמטרים שונים, בהם חוקים רבים, אילוצים והעדפות.

המערכת מטפלת בניהול כוח האדם ומאפשרת תכנון ממוכן ומיטבי של משמרות ושיבוץ של העובדים למשימות אלה. היא אף מאפשרת לנהל את העדפות העובדים, אילוצי המוקדים, חוקי העבודה ועוד ומציעה את השיבוץ המיטבי על בסיס מדדים אלה.

זאב ינאי, מנכ"ל אדוונטק, ציין ש-"פתרונות קליקסופטוור לתכנון ושיבוץ מיטבי של עובדים למשמרות הינם רכיב חשוב בפתרונות העסקיים שאנחנו מציעים ללקוחותינו. פתרונות אלה כוללים ERP ,CRM ,BI, ניהול תמריצים ואינטגרציה מלאה למערכות המידע בארגון. הם מוטמעים במספר רב של חברות בארץ, כגון: ויזה כאל, ביפר, מירס, מי עדן ותקשוב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים