רשות התקשורת האמריקנית תשחרר תחומי תדרים נוספים לתקשורת Wi-Fi מהירה יותר

יושב ראש ה-FCC, ג'וליוס גנשובסקי, הודיע בתערוכת CES, כי הרשות מתכוונת לשחרר רצועה של עד 195 מגה-הרץ בתחום התדרים של 5 ג'יגה-הרץ ● המטרה היא להגביר את קצב התקשורת ולהפחית את העומס באזורים עתירי תעבורה

Wi-Fi לרגע, רואה כל פגע. אילוסטרציה: אימג'בנק

רשות התקשורת הפדרלית (FCC) של ארצות הברית הודיעה אתמול (ד'), כי בכוונתה לשחרר רצועה של עד 195 מגה-הרץ בתחום התדרים של 5 ג'יגה-הרץ, כדי להגביר את קצב התקשורת ולהפחית את העומס באזורים עתירי תעבורה.

יושב ראש הרשות, ג'וליוס גנשובסקי, סיפר על התוכנית החדשה בתערוכת האלקטרוניקה הבידורית CES בלאס ווגאס. מדובר בהקצאה הגדולה ביותר של תחומי תדרים פנויים להרחבה של תקשורת Wi-FI בארצות הברית מאז 2003. על פי ההערכות יאפשר המהלך להגדיל את קצב התקשורת ברשתות Wi-Fi בשיעור של 35% לפחות ולהפחית את העומס במרכזים עתירי תעבורה דוגמת נמלי תעופה, מרכזי ירידים ואולמות כנסים גדולים.

ההרחבה של תחום התדרים תסייע גם למשקי בית שבהם הולך וגדל מספר המכשירים המחוברים לרשתות Wi-Fi ומשמשים גם לצפייה בסרטי וידיאו באיכות HD, למשל.

"כולנו מכירים את התסכול מהעומס ברשתות Wi-Fi בנמלי תעופה ובאולמות אירועים", אמר גנשובסקי. "כיום עושים ב-FCC צעד חשוב להגדלת המהירות והקיבולת ברשתות Wi-FI, באמצעות הרחבה של תחומי התדרים".

הוא הוסיף, כי כששוחרר בראשונה תחום תדרים לתקשורת Wi-Fi, לפני כ-30 שנים, "איש לא היה מודע לפוטנציאל העצום". כיום משמשים תחומי תדרים אלה גם לטלפונים אלחוטיים בקווים נייחים ולתקשורת בלוטות' (Bluetooth), למשל. לדבריו, "נוסיף לטפח את תקשורת Wi-Fi ולגבש את הדור הבא של המדיניות לקידום החדשנות והכלכלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים